AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Del Skrevet 12. juni 2016 Hei! Noen som har hatt bryllupet sitt på panorama hotell på sotra? Erfaringer? Var dere fornøyd i etterkant? Hvor hadde dere selve vielsen? Borgerlig eller kirkelig? Kan de arrangere vielser på hotellet? Hvor mange gjester hadde dere? Tusen takk for svar Anonymkode: 5cacf...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thesec Skrevet 15. juni 2016 #2 Del Skrevet 15. juni 2016 Den 12. juni 2016 at 23.42, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som har hatt bryllupet sitt på panorama hotell på sotra? Erfaringer? Var dere fornøyd i etterkant? Hvor hadde dere selve vielsen? Borgerlig eller kirkelig? Kan de arrangere vielser på hotellet? Hvor mange gjester hadde dere? Tusen takk for svar Anonymkode: 5cacf...ec9 Hei😊 Vi tenkte å ha det der, men grunnet veldig lite bryllup ble det bare ekstra dyrt for oss når vi må bestille 10 hotellrom i tillegg, og ikke alle gjestene ønsker å overnatte på hotellet og betale for det.. Men har hørt det skal være veldig fint å ha det der, aldri hørt noen som har vært misfornøyd Bare veldig dumt det med rommene, at de har den kriterien :/ Tror forresten ikke det er mulig å ha vielsen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 17. juni 2016 #3 Del Skrevet 17. juni 2016 Jeg har ikke hatt bryllup der, men har vært fotograf i et bryllup der samt. gjest i et annet. Det er veldig fint der ute. :-) De har flere lokaler (noen ganger flere bryllup på samme dag). De er veldig hjelpsomme og fikser de underligste ting på 5 minutter når det gjelder. De jeg tok bilder for hadde vielsen ute i "baren" der (den var selvfølgelig tømt). Send meg en pm evt så kan jeg sende link til bilder av hvordan det så ut. Jeg syns de hadde et nydelig bryllup! De hadde human-etisk vielse. Og ja, de kan arrangere vielsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Del Skrevet 18. juni 2016 Har vært gjest i bryllup der, veldig koselig plass tror brudeparet var fornøyde også. Har vært der på noen konferanser gjennom jobben også -god mat og god service. Gøy med romdørene som har bilde fra gamle dører fra området (tror alle romdørene er forskjellige) Søstra mi var gjest i bryllup der for noen år siden, de hadde vielsen og festen på samme sted (med prest) Skulle egentlig ha vielsen ute, men pga regn tok de det inne. Anonymkode: 6dc60...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå