AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Del Skrevet 12. juni 2016 Enkelt og greit, hva syns du er deiligst ved sexakten? Er det forspillet, eller selve orgasmen? Andre ting? Jeg vet ikke om det er unormalt for meg som mann, men jeg syns ikke orgasmen er det beste. Kanskje rent fysisk er det den deiligste følelsen, men jeg syns definitivt at et forspill med masse forventninger om hva som skal skje, er med på å bygge opp kåtheten. Hvis man river av seg klærne og hopper rett i akten er det kjedelig, syns jeg. Jeg husker da jeg var sammen med eksen. Noen ganger var det ikke forspill, og da ble jeg av og til slapp inni henne.. Ofte så vi film sammen i sofaen, og hvis jeg hadde på joggebukse satt jeg og lot penis bli erigert, og bevegde på den inni buksa.. Da kunne kjæresten legge en hånd på buksa, stryke på "bulen", bite seg i leppa og si: "ååå, så stiv den er, gleder meg til å kjenne den inni meg". Slike ting gjorde meg usannsynlig kåt og var en viktig del av oppbyggingen til en orgasme. Det å kline mens man kler av seg er også så mye bedre enn å hive av seg klærne og begynne å kline nakne. Det er noe med det å jobbe seg nedover, som er veldig tennende. Er dere enige i at forspillet er det beste innen sex? De fleste er nok iallefall enige om at det er en essensiell ting. Anonymkode: ea32b...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 12. juni 2016 #2 Del Skrevet 12. juni 2016 Å få orgasme er utrolig deilig, men det er ikke det deiligste under hele akten. Nærheten og kjærligheten man viser hverandre er det deiligste, uten tvil. Fysisk sett er uten tvil forspillet det som er deiligst. Spenning, pirring osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Del Skrevet 12. juni 2016 En stor penis er en forutsetning for bra sex, og er noe av det bedre når det kommer til sex. Noe som fyller opp og strekker litt Anonymkode: 4a8bf...e73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Del Skrevet 13. juni 2016 Ingenting. Er vondt å bli penetrert. Merker ingenting ved slikking - som å bli slikket på armen. Orgasme får jeg bare av vibrator mot klitoris og det føles ikke så bra (får ikke noe spesiell følelse) og orgasmen varer i 1-2 sek (trodde kvinnelig orgasme skulle være bra?) Synes sex og seksuelle ting er sterkt sterkt overdrevet. Har aldri hatt behovet for å stønne, så lurer på om jenter bare faker og det egentlig ikke er godt eller om jeg har dårlige gener. Anonymkode: 89f5d...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 13. juni 2016 #5 Del Skrevet 13. juni 2016 Den beste delen er når hun trøster deg når du gråter etterpå. Eventuelt når hun lager frokost dagen etter hvis du sovner etter at du kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest makar Skrevet 13. juni 2016 #6 Del Skrevet 13. juni 2016 17 timer siden, Badass skrev: Å få orgasme er utrolig deilig, men det er ikke det deiligste under hele akten. Nærheten og kjærligheten man viser hverandre er det deiligste, uten tvil. Fysisk sett er uten tvil forspillet det som er deiligst. Spenning, pirring osv. Inkluderer da forspillet oralsex, eller er det det deiligste uansett? Forøvrig enig med deg i at orgasme er utrolig digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2016 #7 Del Skrevet 13. juni 2016 Det er å se det kåte blikket hans, høre stønnene hans og den varme, stive pikken. Å hisse han opp, smake på han .Og selvsagt få se sæden eller kjenne den sprute inni meg. Mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 13. juni 2016 #8 Del Skrevet 13. juni 2016 7 timer siden, makar skrev: Inkluderer da forspillet oralsex, eller er det det deiligste uansett? Forøvrig enig med deg i at orgasme er utrolig digg Trenger ikke inkludere oralsex, men er et stort pluss om det er inkludert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eksentrisk Skrevet 14. juni 2016 #9 Del Skrevet 14. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting. Er vondt å bli penetrert. Merker ingenting ved slikking - som å bli slikket på armen. Orgasme får jeg bare av vibrator mot klitoris og det føles ikke så bra (får ikke noe spesiell følelse) og orgasmen varer i 1-2 sek (trodde kvinnelig orgasme skulle være bra?) Synes sex og seksuelle ting er sterkt sterkt overdrevet. Har aldri hatt behovet for å stønne, så lurer på om jenter bare faker og det egentlig ikke er godt eller om jeg har dårlige gener. Anonymkode: 89f5d...e4d Hvis det er slik anbefaler jeg deg å oppsøke lege. Det skal ikke være vondt å bli penetrert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 14. juni 2016 #10 Del Skrevet 14. juni 2016 Orgasmen(e). Klarer ofte å få flere etter hverandre. Og se sexpartner nyte og få orgasme. Jeg har ingen krav på at alle må få orgasme, men bare å se de nyte er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #11 Del Skrevet 17. juni 2016 Helheten, den deilige sammensetningen av et deilig forspill, bruke laaang tid bygge opp nytelsen over lang tid. Nyte partneren å oppleve stønn å nytelse sammen, drive hverandre frem mot felles orgasme☺. Oppleve hvordan kroppene mever sitt eget liv, hvordan vi rister p skjelver mer og mer før vi brått stivner, spenner kroppen i bue å dirrer å rister heftig når orgasmen kommer å får meg til å stønne intenst å alt svartner når orgasmekrampene kommer☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #12 Del Skrevet 17. juni 2016 Kjenner ingenting uansett, så det beste er når sexen er over Anonymkode: 04008...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 17. juni 2016 #13 Del Skrevet 17. juni 2016 Den connectionen mellom 2 mennesker, det er en helt fantastisk energy som strømmer gjennom kroppen og det føles så utrolig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #14 Del Skrevet 17. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ingenting uansett, så det beste er når sexen er over Anonymkode: 04008...642 hahaha realy? Anonymkode: 5d630...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #15 Del Skrevet 18. juni 2016 Opphisselsen. Jeg elsker å være kåt. Jeg vil heller være kåt enn få orgasme. Skulle så gjerne møte den mannen som greier å kontrollere meg. Anonymkode: 65263...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #16 Del Skrevet 18. juni 2016 Hva skjer med folk!? Ja, det er deilig å være kåt og bygge opp forventningene under et forspill, men INGENTING kan måle seg med et langt og hardt knull drevet av dyriske instinkter.  Det beste med sex er når mannen behandler meg som et byttedyr, når han ser på meg som om jeg er en gudinne, når han knuller meg som en knulledukke. Når hans vellyst får han til å "ta for seg". Når hans nytelse er min nytelse. Aaaaaaahhh, savner exen min!!! Anonymkode: 6b5f0...4df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #17 Del Skrevet 18. juni 2016 Når man ikke har kommet på en uke og endelig får sprutet et stakkars jenteansikt i ansiktet. Herlig å se det litt "stakkarslige" ansiktet helt dekket med sperm! Anonymkode: 5444c...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 100%naturlig Skrevet 18. juni 2016 #18 Del Skrevet 18. juni 2016 Den Friday, June 17, 2016 at 7.34, John_Felipe skrev: Den connectionen mellom 2 mennesker, det er en helt fantastisk energy som strømmer gjennom kroppen og det føles så utrolig deilig Det er då vannvittig deilig følelse, kjenne hvordan orgasmen forplamter seg i hele kroppen å får oss til å riste ukontrollert å stønne intenst, mens orgasmekrampene raser☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #19 Del Skrevet 18. juni 2016 5 timer siden, 100%naturlig skrev: Det er då vannvittig deilig følelse, kjenne hvordan orgasmen forplamter seg i hele kroppen å får oss til å riste ukontrollert å stønne intenst, mens orgasmekrampene raser☺ Hvorfor skal du beskrive innleggene dine så mye hele tiden? Jeg tror de fleste forstår når du skriver orgasme. Anonymkode: ec7c2...362 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #20 Del Skrevet 18. juni 2016 Den 6/17/2016 at 7.20, AnonymBruker skrev: Kjenner ingenting uansett, så det beste er når sexen er over Anonymkode: 04008...642 Den 6/13/2016 at 15.11, AnonymBruker skrev: Ingenting. Er vondt å bli penetrert. Merker ingenting ved slikking - som å bli slikket på armen. Orgasme får jeg bare av vibrator mot klitoris og det føles ikke så bra (får ikke noe spesiell følelse) og orgasmen varer i 1-2 sek (trodde kvinnelig orgasme skulle være bra?) Synes sex og seksuelle ting er sterkt sterkt overdrevet. Har aldri hatt behovet for å stønne, så lurer på om jenter bare faker og det egentlig ikke er godt eller om jeg har dårlige gener. Anonymkode: 89f5d...e4d Dra til lege. Det er og forskjell på å være a-seksuell og å ikke føle noen ting. Vil tippe dette er et litt sammensatt problem. Anonymkode: 5e9ce...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå