AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Hei! Hvor er det vits å søke, om man er 18 år? Vær så snill, svar bare på det jeg spør om. Helst ingen kommentarer om hvor dumt det er osv.. På forhånd, tusen takk! Anonymkode: 6a590...042
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Skal ikke si det er dumt, men tenk deg godt om. Anonymkode: 82b46...363
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke si det er dumt, men tenk deg godt om. Anonymkode: 82b46...363 Det har jeg Er for å refinansiere og "samle summen". Har et kredittkort samt noen handlekontoer, dette VET jeg var veldig dumt av meg, men tenkte meg ikke om da jeg var 17-18. Blir 20 i år, men blir det såpass sent at det er derfor jeg lurer på om noen vet av noen med 18års grense. Anonymkode: 6a590...042
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg Er for å refinansiere og "samle summen". Har et kredittkort samt noen handlekontoer, dette VET jeg var veldig dumt av meg, men tenkte meg ikke om da jeg var 17-18. Blir 20 i år, men blir det såpass sent at det er derfor jeg lurer på om noen vet av noen med 18års grense. Anonymkode: 6a590...042 Skjønner:) Siden du er myndig så regner jeg med at du kan søke der du ønsker, men kanskje banken din er et sted å prøve og at de kan være behjelpelige med løsninger med lavere rente? Anonymkode: 82b46...363
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Lendo.no. Men jeg ville også hørt med egen bank først. Ellers anbefaler jeg å betale ned et og et kort, slik: det kortet/lånet med minst beløp betales ned med et større beløp i måneden til det er borte. Alle andre kort betales et minumsbeløp på. Sånn fortsetter det til alle er betalt ned. Samling av alle kort i et lån er ingen dum ide, men det er ikke sikkert det blir lettere å betale ned likevel. Uansett må du knekke kortene og slutte å bruke kreditt slik at du lærer deg å leve av din faktiske inntekt igjen. Lykke til!
Gullik Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, svar bare på det jeg spør om. Helst ingen kommentarer om hvor dumt det er osv.. Anonymkode: 6a590...042 Sier det likevel. Det er en forferdelig idiotisk ødeleggende start på voksenlivet for deg. Sånn. Er det så stor nød at du føler du MÅ ha et forbrukslån ville jeg heller tatt turen til NAV om jeg var deg (er det noen de burde ha hjulpet, så er det en 18-åring i så stor nød) . Endret 13. juni 2016 av Gullik
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Bare søk overalt. Oppgi gjerne at du har litt høyere inntekt enn du egentlig har. Så får du nok tilslag! Anonymkode: 24f64...f62
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 9 timer siden, Gullik skrev:Sier det likevel. Det er en forferdelig idiotisk ødeleggende start på voksenlivet for deg. Sånn. Er det så stor nød at du føler du MÅ ha et forbrukslån ville jeg heller tatt turen til NAV om jeg var deg (er det noen de burde ha hjulpet, så er det en 18-åring i så stor nød) . Mener du virkelig at man skal gå på NAV dersom man har tabbet seg ut med noen kredittkjøp - som man er fullt istand til å betale selv (med betalingsanmerkninger ville ikke refinansiering vært aktuelt)? Det er ikke det NAV er til for.
Gullik Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Den 12.6.2016 at 22.41, AnonymBruker skrev: Det har jeg Er for å refinansiere og "samle summen". Har et kredittkort samt noen handlekontoer, dette VET jeg var veldig dumt av meg, men tenkte meg ikke om da jeg var 17-18. Blir 20 i år, men blir det såpass sent at det er derfor jeg lurer på om noen vet av noen med 18års grense. Anonymkode: 6a590...042 Hvordan klarte du å ta opp kredittgjeld før du var 18 år til å begynne med? Disse kravene kan i så fall være ugyldige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå