AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Reiser til Oslo for en dagstur nå til uka i sammenheng med et jobbmøte. Blir der fra tidlig til sent på kvelden, så da trenger jeg noe å finne på. Er ikke særlig kjent i Oslo, så vet ikke helt hva det er å gjøre der borte. Tenker å kanskje sette meg på en kafé, gå litt i butikker osv. Hvilket område bør jeg holde meg i? Hvor har de de beste butikkene osv.? Anonymkode: 208f2...291
atropos Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Grünerløkka har hyggelige kafeer og en del butikker som er gøy å se i. Hvis du er dame og liker kjoler i 50tallsstil vil jeg anbefale en tur innom manillution. Der har de veldig fine kjoler. Og også frøken dianas salonger. Der har de klær fra 30-80 tallet.
Hecubaa Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Botanisk hage hvis det er fint vær, to stopp med banen fra Jernbanetorget 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg anbefaler Steen og strøm og bogstadveien. God shopping. Men jeg kjøper dyre merker, da, jeg aner jo ikke hvilken stil du har. Ellers liker jeg å ta et glass vin på Aker brygge, særlig i godt vær. Astrup fernley og Munch-museet er også bra! Anonymkode: f6f10...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Grünerløkka!! Ingen over, ingen ved siden av!!! Anonymkode: 08122...002
SunnivaOslo Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Operaen (ved Oslo S) Akershus Festning,gå igjennom fra østsiden(like v operaen)til vest slik at du ender på Aker Brygge. Fra AB til Nationaltheatret der du kan se på Stortinget og Slottet. Ta banen vestgående til Majorstua og gå/ta trikk 12 til Vigelandsparken.(bra rundtur for sightseeing) Ta banen til Nydalen og gå Akerselva nedover.Stikk innom Mathallen og deretter til Løkka og gå ned til Botanisk hage (på tøyen) Ta buss 37 mot Nydalen og gå av på sthanshaugen,fin park der også kan du gå ned mot byen forbi vår frelsers gravlund. Trikk 19 el 18 til Ekeberg parken. Fin utsikt,kan gå ned til byen igjen. Oslo er lett å reise rundt I og se mye en dag. Bruk kollektivtransport og ikke vær redd for å gå deg vill. Du kommer deg alltid til Oslo S med kollektivtrafikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå