Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Skriver for en vennine )

Jeg er  sammen med en herlig mann.  Mannen har en bror som han ikke har kontakt med. Da Jeg spurte for noen måneder siden  om hvorfor de ikke har kontakt.  Da sier han at de hadde en krangel for 3 år siden, og at broren fortsatt er sur for det som skjedde. Dette syns jeg var veldig rart og bortkastet tid av dem begge. Så da spurte jeg mannen om ikke han kunne tenke seg å si unnskyld til sin bror, jo det kunne han og det gjorde han. Da skriver broren tilbake etter 4 måneder at det er greit , men da må eksen til min mann be dama hans om unnskyldning for hennes deltagelse i krangelen. Og så lenge det ikke skjer, så kan de ikke være brødre. Altså! Mannen min har en bror som ikke får lov til å kontakte han og barna hans  fordi dama til broren ikke liker han og eksen hans. Dette var en krangel som startet med at eksen til min mann og dama til min svoger hadde fysisk krangel i fylla. Begge var like skyldige. 

Nå skulle vi alle møtes i familiebursdag, men DE kommer ikke hvis VI kommer . De har også holdt seg unna alt vi har sagt ja til å bli med på. Hvordan skal jeg håndtere dette ? Noen andre i familien mener at vi bør dra til dem og si unnskyld for fredens skyld, men vi er usikre på hva vi skal si unnskyld for. De har blokkert han fra alle sosiale medier. Familie og venner har bekreftet at historien var slik, men idag la tanta hans på litt. Hun mener at min svoger er sjalu på min mann og at han alltid finner på en unnskyldning for å ikke forholde seg til han.  Kan legge til at eksen til min mann er en veldig pen,suksessrik og bra person. Dama til svoger hater henne som pesten. Tips takk 

Anonymkode: a134f...447

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ?

Anonymkode: a134f...447

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo spørre eksen til mannen din om hun har lyst til å si unnskyld til denne dama. Dere kan jo ikke tvinge henne, og mannen din har jo sagt unnskyld, så da har dere gjort det dere kunne gjøre. Og så går dere i de familieselskapene dere har lyst til, og så går de i de familieselskapene de vil. Om de ikke vil komme fordi eksen til mannen din ikke har sagt unnskyld, så får de ta det opp med henne selv.

Anonymkode: 0c4b5...73d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe. Om de vil fortsette å furte, så javel

Anonymkode: 2d0f7...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...