Gå til innhold

BH uten spiler...


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg har jo da operert inn silikon, og har arret under brystene, og kan derfor ikke bruke spilebh før om et halvt år. Men jeg vil jo VELDIG gjerne ha stilige og elegante bher allikevel....men DET er ikke lett.....det er nesten bare sportsbher, og barne/ungdoms bher som ikke har spile, og det er liksom ikke heeelt den looken jeg er ute etter, da..... Noen som har noen tips?? Betaler ikke mer enn mellom 100 og 150 for bhen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp - den er kjempelur! Og om du ikke vil bestille derfra kan du skrive ned merke og sånt og få en butikk nær deg til å bestille fra produsent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på størrelen du må ha' date=' men Cubus har endel OK bh'er ute spiler i friske farger..[/quote']

Det hadde vi ikke sist jeg var på jobb :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - det hang mange fargeglade bher - noen med spiler og noen uten - i ganske små størrelser på et stativ hos Cubus på Kremmertorget i Elverum sist jeg var der...

Mulig de er vekk nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ja :ler: men hvisman har tatt silikon så passer de nok dårlig - største størrelsen er vel 80b tror jeg - og de blir borte fort. (tror også vi har solgt de ut på salg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Du har ikke en størrelseskonverteringstabell eller noe sånt Suz?

Cupen er jo den samme som her, og den andre str tilsvarer: 32=70 osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...