Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 hei jenter! Vet godt at ingen her ingen er synske og kan gi meg svar, men håper at noen har noen erfaringer eller lignende.. jeg tror jeg hadde EL mellom 31.05 og 02.06 (gikk tom for tester).. hadde eggløsnings slim som jeg pleier hele denne perioden, så rundt her har nok el vært. søndag 05.06 fikk jeg blod på papiret, dette varte i to dager.. kun på papiret og helt frisk lyserosa/rødt blod var så vidt jeg fikk noe i trusen.. etter dette fikk jeg lysebrun utflod i ca en dag (beklager).. jeg trodde dette var tante rød som skulle melde ankomst nesten to uker for tidlig. Men har etter dette ikke fått noe som helst hverken i trusa eller på papiret. dette var alt for lite til å være mens.. Jeg venter tante rød 17.06. så det jeg egentlig lurer på er om dere vet hva slike blødninger kan komme av? er det farlig? hehe, herregud.. blir nesten litt flau på mine egne vegner
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Kan være festeblødning, blødning fra livmortappen etter sex osv. Ta en test. Anonymkode: 38a76...30a
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan være festeblødning, blødning fra livmortappen etter sex osv. Ta en test. Anonymkode: 38a76...30a Tanken har slått meg, og testet meg i går, negativ.. hadde ikke hatt sex på 2 dager da denne svake blødningen kom. helt merkelig! tusen takk for svar
Illy Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Det kan være en festeblødning, ja Og når du venter tante rød 17., kan det godt tenkes at testen var negativ fordi du tok den for tidlig. Men det er jammen ikke så lett å tolke slikt. Jeg har opplevd en bløding som ligner på det du beskriver ifbm. EL et par ganger. Da har den imidlertid kommet rett etter EL (samme dag og/eller 1-2 dager etter). Småblødninger kan skyldes svingninger i hormonene. Og det skjer innimellom, uten at det er noe galt.
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, Illy skrev: Det kan være en festeblødning, ja Og når du venter tante rød 17., kan det godt tenkes at testen var negativ fordi du tok den for tidlig. Men det er jammen ikke så lett å tolke slikt. Jeg har opplevd en bløding som ligner på det du beskriver ifbm. EL et par ganger. Da har den imidlertid kommet rett etter EL (samme dag og/eller 1-2 dager etter). Småblødninger kan skyldes svingninger i hormonene. Og det skjer innimellom, uten at det er noe galt. hmm.. har aldri opplevd en sånn blødning under el før.. og på denne tiden så var el slimet også borte! kan være som du sier at jeg enten har testet for tidlig, eller at det er noe svingninger i hormonene. vi får bare se om tante rød dukker opp på torsdag tusen takk for at du tok deg tid til å svare
Forundret.. Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har fått det slik du beskriver et par ganger når jeg har vært i lufta, altså reist med fly.
emhanse Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Jeg opplevde en liten lyserosa blødning denne gangen på 8DPO. Akkurat som du beskriver, bare at det kun var den ene dagen. 2 dager etter testet jeg svaaaakt positivt. Men som nevnt over her så kan det være testen var negativ igår fordi det var tidlig, og at den kanskje er svakt positiv i morgen? :-) (hcg dobler seg annenhver dag) :-)
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 9 minutter siden, Forundret.. skrev: Jeg har fått det slik du beskriver et par ganger når jeg har vært i lufta, altså reist med fly. hmm.. jeg var ikke på noe fly men var på båt en uke før blødningen kom tusen takk for svar
Forundret.. Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Bh. Tenkte du kanskje hadde vært ute å reist, er jo sommer. Tviler på at det er noe trykkpåvirkning fra en båttur som kan føre til blødninger ja
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 9 minutter siden, emhanse skrev: Jeg opplevde en liten lyserosa blødning denne gangen på 8DPO. Akkurat som du beskriver, bare at det kun var den ene dagen. 2 dager etter testet jeg svaaaakt positivt. Men som nevnt over her så kan det være testen var negativ igår fordi det var tidlig, og at den kanskje er svakt positiv i morgen? :-) (hcg dobler seg annenhver dag) :-) ja, nå varte jo dette tilsammen i en periode på tre-fire dager, men var kun blod de to første dagene. og var ekstremt lite, kun når jeg tørket meg liksom.. aner ikke hva det kan være! har kun en test igjen her (har bestilt flere) så tester om tante rød ikke kommer.. har INGEN symptomer heller, og det bekymrer meg litt. har kjent tusenvis av symptomer de andre prøveperiodene, men nå kjenner jeg ingenting.. har litt ømme pupper, men det har jeg i grunn hele tiden også er jeg ekstremt trøtt, men det tror jeg er fordi jeg jobber og trener en del. så tror ikke det er baby i magen! men vi får se! tusen takk for svare gode deg
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Bh. Tenkte du kanskje hadde vært ute å reist, er jo sommer. Tviler på at det er noe trykkpåvirkning fra en båttur som kan føre til blødninger ja hehe! skulle faktisk ikke forundre meg heller egentlig, er et skrulette univers vi lever i
emhanse Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, Theakri skrev: ja, nå varte jo dette tilsammen i en periode på tre-fire dager, men var kun blod de to første dagene. og var ekstremt lite, kun når jeg tørket meg liksom.. aner ikke hva det kan være! har kun en test igjen her (har bestilt flere) så tester om tante rød ikke kommer.. har INGEN symptomer heller, og det bekymrer meg litt. har kjent tusenvis av symptomer de andre prøveperiodene, men nå kjenner jeg ingenting.. har litt ømme pupper, men det har jeg i grunn hele tiden også er jeg ekstremt trøtt, men det tror jeg er fordi jeg jobber og trener en del. så tror ikke det er baby i magen! men vi får se! tusen takk for svare gode deg Ikke for å gi falske forhåpninger men mange har jo som symptom nettopp at det IKKE er noen særlig symptomer, og trøtt og sliten er jo veldig vanlig! Det var slik jeg merka det de to siste gangene... Og festeblødning kan vare flere dager hos noen:-) test igjen i morgen! Jeg hadde ikke klart å vente🙈 Likevel bra at du tenker realistisk og tenker at det ikke er noe der, så blir evt skuffelsen mindre...
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, emhanse skrev: Ikke for å gi falske forhåpninger men mange har jo som symptom nettopp at det IKKE er noen særlig symptomer, og trøtt og sliten er jo veldig vanlig! Det var slik jeg merka det de to siste gangene... Og festeblødning kan vare flere dager hos noen:-) test igjen i morgen! Jeg hadde ikke klart å vente🙈 Likevel bra at du tenker realistisk og tenker at det ikke er noe der, så blir evt skuffelsen mindre... blir spennende å se! Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg sikkert ikke å vente med å teste ja, jeg har opplevd negative tester da jeg faktisk trodde jeg var gravid, så denne gangen så blir ikke skuffelsen så alt for stor, jeg er forberedt på det. men vi får krysse fingrene du får sende litt babystøv til meg
Havrekjeksen Skrevet 13. juni 2016 #14 Skrevet 13. juni 2016 Hei! Stemmer i med at det KAN ha vært festeblødning og KAN ha vært skjøre slimhinner av andre ting. (Sex, små hormonendringer m.m). Om det var festeblødning 5/6-juni, så kan det fortsatt være negative tester. HCG dobles ca hver 48 time. Om du er blant dem som har lite HCG naturlig så kan du fortsatt ha noen dager igjen til positiv test selv om egget festet seg forrige helg. Men det blir jo litt å gripe etter halmstrå. Symptomer før manglende mens og positiv test blir mye gjetting som kan være både det ene og det andre. Krysser fingrene for deg!
Gjest Theakri Skrevet 13. juni 2016 #15 Skrevet 13. juni 2016 5 timer siden, Havrekjeksen skrev: Hei! Stemmer i med at det KAN ha vært festeblødning og KAN ha vært skjøre slimhinner av andre ting. (Sex, små hormonendringer m.m). Om det var festeblødning 5/6-juni, så kan det fortsatt være negative tester. HCG dobles ca hver 48 time. Om du er blant dem som har lite HCG naturlig så kan du fortsatt ha noen dager igjen til positiv test selv om egget festet seg forrige helg. Men det blir jo litt å gripe etter halmstrå. Symptomer før manglende mens og positiv test blir mye gjetting som kan være både det ene og det andre. Krysser fingrene for deg! tusen takk for svar tror det har vært noe annet en graviditet, har hatt murringer i magen i dag, og litt lysebrun utflod, så tanta er nok like rundt hjørne! vi får bare se om tanta kommer for fullt om noen dager, ellers tar jeg bare en test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå