AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Tenkte å lage en positiv tråd for oss korte jenter med tanke på at de aller aller fleste menn liker damer som er 165+ cm høy. Det er ingen mulighet for oss å bli modell, og korte jenter må spise mye mindre kalorier enn høye jenter og likevel legge på seg. Dette er noe jeg sliter fryktelig mye med Alle høye jenter som sliter med vekten vet ikke hvordan det er å slite med noe man ikke kan kontrollere. Du kan gå ned i vekt, men du kan ikke bli høyere. Er selv 153 cm. Ville heller vært høy og overvektig enn tynn og lav for å si det sånn. Håper noen kan komme med positive ting med å være kort : - Man trenger ikke å bøye seg så mye - Det gjør ikke så vondt å falle (tror jeg) - - (kommer ikke på mer. ) Anonymkode: aa9a2...810 2
rh1 Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Man kan gå med så høye hæler man vil uten å være bekymret for å bli høyere enn daten sin! 8
kisskissbangbang Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Høye jenter vil være lave, lave vil være høye. Jenter uten fregner vil ha fregner, jenter med fregner vil ikke ha dem. Jenter med krøller vil ha slett hår, jenter med slett hår vil ha krøller .. Jeg er 178 høy, og brukte ungdommen min på å være sur for at jeg ikke var lita. Pleide å være skikkelig lei meg for at jeg aldri kunne bli nett og petite Det er jo ikke noe en kan gjøre noe med, så en får bare omfavne den en er. Og JEG synes det er superfint med korte jenter. -Dere kan gå med høye hæler uten å være høyere enn alle dere møter. -Dere har mye bedre plass på kollektivtrafikk. -Dere kan bruke jumpsuits ( Klin umulig med mine bein!) Endret 12. juni 2016 av kisskissbangbang 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 det er masse positivt med å være lav: - du ser ut som en engel i øynene på de fleste - du slipper unna med nesten alt - folk har en trang for å passe på deg (både bra og dårlig) - når du får en klem er det fantastisk for du treffer de andre i brystet (ved mindre de bøyer seg hele veien ned/er 2m og du bare føler deg teit) Anonymkode: 3611f...4a7 4
Minitroll Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 God plass til bena under flyturer Kan også kjøpe billigere klær på barneavdelingen..hehe.. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er lavere enn deg, og har bare hatt positive opplevelser med det. Jeg har inntrykk av at menn liker at jeg er lav. Anonymkode: 4fdeb...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er 160, har aldri hatt problemer med menn og heller ikke med vektoppgang. Er slank og godt trent. Selvsagt kan du ikke spise like mye som noen som er høyere enn deg fordi du ikke trenger like mye energi. Men du kan ikke skylde på høyden dersom du veier for mye, for det har bare med hvor mye kalorier som går inn og hvor mye som går ut. Jobb med selvtilliten du TS. For det er ikke hvor mange cm du er som er problemet. Anonymkode: 90e83...f85 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å lage en positiv tråd for oss korte jenter med tanke på at de aller aller fleste menn liker damer som er 165+ cm høy. Det er ingen mulighet for oss å bli modell, og korte jenter må spise mye mindre kalorier enn høye jenter og likevel legge på seg. *snipp* Anonymkode: aa9a2...810 Atte hæ, hvor bor du? Jeg flytter dit omgående! Jeg kommer fra et sted der det var stikk motsatt, så jeg med mine 172cm ble ikke tatt i med ei meterlang pølseklype og verneutstyr Så som noen som skulle ønske hun var lita, nett og feminin; misunnelse...:P Dere kan kanskje slippe unna med barnebillett? Og kan gå i høye heler uten å tårne over mannen deres selv om han har gjennomsnittlig høyde:) Ikke like langt ned til bakken når man sklir rundt på holka. Flere potensielle gjemmesteder når man leker gjemsel? Anonymkode: b155b...5b9 5
Skogkatten Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes det aller verste med å være semi-dverg, jeg er 1,56 m. høy, er at man tydeligvis aldri kan bli bedre enn søt. Jeg kan pynte meg til tennene, etter alle kunstens regler, og folk sier til meg at jeg er søt... For meg er søt noe man kaller barn og dyr, men jeg er faktisk voksen. Om jeg hadde vært normalt høy hadde jeg sannsynligvis sluttet å være søt en gang i løpet av tenårene, og avansert til elegant, vakker, sexy og andre komplimenter jeg hører mine høye venninner får. Mens jeg, jeg blir aldri noe annet enn søt, og det er forbanna urettferdig. Det er heller ingen trøst at andre tydeligvis føler trang til å passe på meg, tusen takk, men jeg klarer meg helt fint selv. Jumpsuits kan ikke jeg heller bruke, i alle fall ikke om jeg ikke legger den opp en halvmeter, men da mister den jo fasongen fullstendig. Jeg trenger sikkert denne tråden, for som dere skjønner kan jeg ikke finne noe positivt med å være lav. 1
Katten.2.0 Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Lave jenter er da vitterlig like attraktivt som høye jenter! 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Den 12.6.2016 at 0.36, Katten.2.0 skrev: Lave jenter er da vitterlig like attraktivt som høye jenter! For lave menn ja. De vil vel ikke at dama skal være høyere enn dem. Jeg vet at høye menn foretrekker høye damer. Anonymkode: aa9a2...810 3
Katten.2.0 Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For lave menn ja. De vil vel ikke at dama skal være høyere enn dem. Jeg vet at høye menn foretrekker høye damer. Anonymkode: aa9a2...810 Jeg er to meter. Eksen min er 158. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Mannen min er 190cm og jeg er 158cm, helt perfekt Anonymkode: 3e34a...8a9 3
RC Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes jeg titt og ofte ser høye menn med lave jenter, så jeg tror ikke det er noe hindring akkurat. En annen fordel er at man ofte blir sett på som mye yngre enn hva man faktisk er (noe som er greit når man begynner å komme opp i årene... ) 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For lave menn ja. De vil vel ikke at dama skal være høyere enn dem. Jeg vet at høye menn foretrekker høye damer. Anonymkode: aa9a2...810 Dette er bullshit. Veldig mange høye menn liker lave damer. Det blir en bra kombo hvis de får barn også, da de komplenterer hverandre. Er det to høye, kan barnet bli too much, samme med to lave, bare for å sette det på spissen. Men alle kan være vakre og attraktive uansett høyde! Anonymkode: 68d7c...cd3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #16 Skrevet 12. juni 2016 44 minutter siden, Skogkatten skrev: Jeg synes det aller verste med å være semi-dverg, jeg er 1,56 m. høy, er at man tydeligvis aldri kan bli bedre enn søt. Jeg kan pynte meg til tennene, etter alle kunstens regler, og folk sier til meg at jeg er søt... For meg er søt noe man kaller barn og dyr, men jeg er faktisk voksen. Om jeg hadde vært normalt høy hadde jeg sannsynligvis sluttet å være søt en gang i løpet av tenårene, og avansert til elegant, vakker, sexy og andre komplimenter jeg hører mine høye venninner får. Mens jeg, jeg blir aldri noe annet enn søt, og det er forbanna urettferdig. Det er heller ingen trøst at andre tydeligvis føler trang til å passe på meg, tusen takk, men jeg klarer meg helt fint selv. Jumpsuits kan ikke jeg heller bruke, i alle fall ikke om jeg ikke legger den opp en halvmeter, men da mister den jo fasongen fullstendig. Jeg trenger sikkert denne tråden, for som dere skjønner kan jeg ikke finne noe positivt med å være lav. Dette sitter i hodet ditt. Det finnes mange i den høydekategorien din som blir ansett som vakre og grasiøse. Hav synes du om Natalie Portman? Hun er knapt 1.60. Yndig og vakker! Du kan både være lita og nett, samt høyere hvis du f.eks har på deg hæler på 10-12 cm. Synes også mange mindre damer har den fordelen at de har mindre hender, føtter etc. Det er feminint. Men jeg har kommet frem til at høyde er svært individuelt. Ei på 1.75 kan være elegant, mens ei anna kan være stor og "maskulin", samme som ei på 1.56 kan være grasiøs, mens ei anna kan være klumpete og butt. Alt handler om proposjoner, og hvordan de står i forhold til hverandre. Du har laget deg et bilde av din høyde som er helt feil. Husker Sherilyn Fenn fra Twin peaks, hun var ikke søt, men sexy og forførende vakker, og hun er petite ( mange stjerner er forøvrig det ). Anonymkode: 68d7c...cd3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #17 Skrevet 13. juni 2016 Eksen min er 198 og jeg er 152 😁 Anonymkode: 41e34...019 3
applestories Skrevet 13. juni 2016 #18 Skrevet 13. juni 2016 - De aller fleste menn er høyere enn oss. - Jeg synes det ser bedre ut å være liten og rund enn høy og rund - er man høy, risikerer man fort å bare bli stor på alle måter. - Vi har ofte mindre føtter, det føles litt mer feminint. Det eneste negative jeg kan se ved å være lav er dersom jeg havner bak noen høy på kino, konsert eller lignende. Jeg skulle også gjerne vært modellhøy innimellom, men det er jo ikke slik at modellkroppen følger høyden. Jeg ville nok sannsynligvis bare blitt stor på alle måter, men det får jeg jo aldri vite. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #19 Skrevet 13. juni 2016 Når man finner en kasse med rålekre sko som er satt ned med 70-80-90% så er alle parene str 36. Oss som bruker 37-38 må gi tapt. Alle ønsker seg noe de ikke har og ikke kan endre. Anonymkode: fc990...a32 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #20 Skrevet 13. juni 2016 Det blir for enkelt og kun fokusere på høyde. Det er mange andre faktorer som bestemmer hvor bra man eventuelt ser ut, som blant annet kroppsfasong. Har man timeglassfigur, kan det være fint å være høy. Har man derimot en mer atletisk kropp med brede skuldre, så kan det kanskje være vanskelig å føle seg feminin. Dette er også faktorer man ikke kan kontrollere. Ønsker man å bli modell, holder det ikke bare å være høy, man må også ha kroppsfasong, fin hud, riktig hår, osv. Anonymkode: 626be...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå