Gå til innhold

Barn i samme barnehage....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal treffe en jeg har snakket med på sukker neste uke...vi har snakket noen uker nå, og vi har barn i samme barnehage. Dette er en veldig liten barnehage, så jeg vet hvem han er pappaen til. Dessverre kom dette frem litt sent ut i samtalen, og samtalen flyter egentlig ganske greit. Litt redd vi ikke skal ha kjemi, eller at jeg ikke skal like ham overhodet og må forholde meg til han om vi skulle levere/hente samtidig fremover. Noen som har vært i samme situasjon før?

Anonymkode: ca14a...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre ham da?

AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du avlyse. 

Anonymkode: a04ea...e26

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, liljene skrev:

Kan du ikke spørre ham da?

Spørre om hva? 😊 Om det skulle bli kleint om vi ikke treffes mer privat og løper på hverandre i barnehagen? 

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bli kleint i det hele tatt. La oss si at dere ikke finner tonen irl, så sier du f.eks at "dette gikk ikke så bra som jeg hadde håpet" og så ler dere litt av det. Det tar brodden av ting å si det du vet begge tenker/føler. Om begge holder kjeft om at det er kleint, - da blir det kleint å møtes i bhg. 

Men det kan også gå veldig fint. Og da har du ingen problem med henting. :P 

Anonymkode: d06c0...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke bli kleint i det hele tatt. La oss si at dere ikke finner tonen irl, så sier du f.eks at "dette gikk ikke så bra som jeg hadde håpet" og så ler dere litt av det. Det tar brodden av ting å si det du vet begge tenker/føler. Om begge holder kjeft om at det er kleint, - da blir det kleint å møtes i bhg. 

Men det kan også gå veldig fint. Og da har du ingen problem med henting. :P 

Anonymkode: d06c0...269

Nei sant, da blir jo hentingen en lek 😁✌🏼️ Håper jo selvfølgelig at vi finner tonen, men det er en liten "hva hvis..." i bakhodet der. Hvis vi ikke har kjemi håper jeg i det minste begge ser det...kjipt å avvise i hvert fall når jeg må forholde meg til dette mennesket til en viss grad. Ikke det at jeg er så fantastisk og alle liker meg osv, men det verste som kan skje for min del er at jeg må avvise.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...