Gå til innhold

Hvor langt opp og ned, er dere villige til å gå på alder på daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som jeg skriver med på nettet. Han er 4 år yngre enn meg. Jeg er nesten 40 og han er 36 år. Jeg føler det føles merkelig for jeg er vane med menn som er eldre enn meg. Men 4 år er vel ikke ille, selv om det er ned i alder. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 9fece...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres helt greit ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

4 år er ingenting! :) Det som er viktig er jo om han er en bra fyr. 

Anonymkode: 9a810...c48

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mann som jeg skriver med på nettet. Han er 4 år yngre enn meg. Jeg er nesten 40 og han er 36 år. Jeg føler det føles merkelig for jeg er vane med menn som er eldre enn meg. Men 4 år er vel ikke ille, selv om det er ned i alder. Hva tenker dere om det? 

Dette hadde jeg ikke reagert på en gang ... Jeg er litt yngre enn deg, og ville nok gått ned maks ti år - samme andre veien. 

Skrevet

36 og 40 er vel ikke noe problem :) For meg hadde det vært verre, 27 og 23 kunne fort blitt veldig store kontraster. Går toppen et par år ned, mer fleksibel opp.

Skrevet

Absolutt ikke rart. Veldig vanlig.

Jeg kunne gått opp 10 år, men kunne ikke gått så mye ned. Men det er bare fordi jeg er så ung :P Går jeg ned like mye som jeg kan gå opp, ville jeg blitt sammen med en 14-åring.

Selv 20 ville vært på grensen til for ungt når jeg er 24.

Men når jeg er 40, så kunne jeg godt ha vært sammen med en på 30 :)

Kjæresten min er seks år eldre enn meg.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 år er ingenting! :) Det som er viktig er jo om han er en bra fyr. 

Anonymkode: 9a810...c48

Han virker faktisk mer seriøs enn noen dater jeg har hatt tidligere. Faktisk, så kanskje var svaret å gå ned i alder ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 45, kan gå ned 10 år for rette individet. Oppover, en 5-6? Alder er bare et tall, egentlig. Det går egentlig mer på personlighet og utseende. Men jeg holder meg godt og synes mange på min alder ser gamle ut...

Anonymkode: 3bf3a...f65

• Liker 1
Skrevet

En ikke-sak slik jeg ser det. Personlig regner jeg max. fem år nedover og ca. ti oppover(mer fleksibel den veien). 

Skrevet

Kjæresten min er 6 år yngre enn meg. Vi ble sammen når han var 21 og jeg 27. Og det fungerer kjempe bra :) 

Skrevet

Var på date i går med en som er 12 år yngre.  Litt weird,  men merker ikke aldersforskjellen egentlig.  

Gjest Rainy
Skrevet

Kunne datet en som var 10-15 år eldre enn meg, men jeg ville ikke gått ned i alder.

Er 23.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Tirilpia skrev:

Kjæresten min er 6 år yngre enn meg. Vi ble sammen når han var 21 og jeg 27. Og det fungerer kjempe bra :) 

ja det kan gjerne funke helt bra. Første gangen jeg går ned i alder, men egentlig er det greit å se om det funker bedre ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske åpensinnet når det gjelder aldersforskjell, men jeg strekker meg nok ikke lenger enn 7-10 år nå på grunn av min egen alder. Jeg er 21 år. Jeg vil derimot trolig ikke gå ned i alder. 

Det er en mann som fanget min interesse som jeg trodde var i midten av 30-årene. Nå viser det seg at han er 41 år. Sukk.... En aldersforskjell på 20 år når jeg selv er så ung er nok ikke helt å foretrekke. 

Anonymkode: 51a16...ae7

Skrevet

Jeg er 30 og kunne kanskje strekt meg til 5 år opp og kanskje 7-8 år ned. Samboeren er 33 og jeg synes han er gammel - i antall år. :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Eg er 46, barnløs og ugift. Eg tykje det er ok med 20-25 ned og 35 opp. Gutane likar at eg er lita og mørk. Har aldri bore fram born so kroppen er strame. Mvh B.

Anonymkode: 4913e...a75

Skrevet

Jeg tenker det kommer an på livssituasjon og hva en tenker for fremtiden. Stor aldersforskjell er gjerne ikke det beste dersom en er ferdig med barn/familieliv, mens den andre ønsker å få barn. Men jeg synes ikke 4år er stor forskjell når man er voksen. 

Jeg er 21, blir 22 og tenker at jeg ikke vil date gutter/menn som er mer enn 30år. Synes 30år kanskje er litt i øvre laget, men så kommer det jo veldig an på kjemi, planer for fremtiden ol. Usikker på om jeg ville datet noen yngre, men i min alder så tenker jeg maks 2år yngre. Ellers blir det gjerne for stor forskjell når det kommer til tanker om fremtiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, happiest skrev:

Jeg tenker det kommer an på livssituasjon og hva en tenker for fremtiden. Stor aldersforskjell er gjerne ikke det beste dersom en er ferdig med barn/familieliv, mens den andre ønsker å få barn. Men jeg synes ikke 4år er stor forskjell når man er voksen. 

Jeg er 21, blir 22 og tenker at jeg ikke vil date gutter/menn som er mer enn 30år. Synes 30år kanskje er litt i øvre laget, men så kommer det jo veldig an på kjemi, planer for fremtiden ol. Usikker på om jeg ville datet noen yngre, men i min alder så tenker jeg maks 2år yngre. Ellers blir det gjerne for stor forskjell når det kommer til tanker om fremtiden. 

Jeg tenker at 4 år er helt greit. Føler jo litt at 4 år er litt vel å gå ned, men det kan være at han er mer klar for et skikkelig forhold. Ofte er det slik at menn som er eldre er ferdig med forhold. De vil ikke ha et så seriøst forhold igjen sier de. Dermed synes jeg det var artig å forsøke å gå ned. Årsaken til at jeg gikk ned på alderen var helt tilfeldig. Han er den som skriver best med meg på nettet om dagene. Skriver mye, og det liker jeg. Han er også ganske åpen og lett i dialog når vi skriver. Samt har han fornuftige tanker, og virker ikke opptatt av bare sex slik mange av de andre gjør. 

Skrevet

4 år ned når du er 40 er da ingenting, så lenge kjemien er der😉 Er selv 35 og har datet fra 28 til 46. Vil si 28 var bedre enn 46😉 Bruk heller tiden på å bli kjent med personen enn å tenke på aldersforskjellen😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...