Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nylig ferdig utdannet sivilingeniør og sitter nå å grubler over om jeg skal kjøpe ringen eller ikke. 

Den er jo ikke veldig feminin akkurat:

get_page_attachment?p_l_id=22780&nodeId=

Så vet ikke om jeg kommer til å bruke den. Men det er jo noe med å ha den da. Men så koster den jo nesten 4000kr så det er jo ikke lite penger heller. Hva gjorde dere andre siv.ing-er? Kjøpte dere ringen eller droppet dere den? Bruker dere den til vanlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei.

Anonymkode: 96d78...f2e

• Liker 9
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å bruke så mye på en ring. Uansett hva den symboliserte. 

• Liker 5
Skrevet

Skal sies at alle mine studievenner har kjøpt den, men jeg er usikker.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei.

Åpenbart ikke sivilingeniør.

Alle sivilingeniører jeg kjenner har ring. Hva sier dine medstudenter?

Anonymkode: bedc7...123

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Faith- skrev:

Jeg er nylig ferdig utdannet sivilingeniør og sitter nå å grubler over om jeg skal kjøpe ringen eller ikke. 

Så vet ikke om jeg kommer til å bruke den. Men det er jo noe med å ha den da. Men så koster den jo nesten 4000kr så det er jo ikke lite penger heller. Hva gjorde dere andre siv.ing-er? Kjøpte dere ringen eller droppet dere den? Bruker dere den til vanlig? 

Hæh har aldri hørt om en slik ring.... må være noe bare de som er sivilingeniører vet om :D 

For å vise at dere er med i den hemmelige klubben - sivilingeniøris :D 

Anonymkode: 67508...9a8

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det kommer litt an på hvor tett knyttet du er til utdanningen og hva ringen eventuelt symboliserer for deg. Faren min har en lignende ring (ikke siv.ing, men en skolering for høyere utdanning) og bruker den på daglig basis sammen med gifteringen. 

Etter min mening vil det likevel være temmelig bortkastet om du ikke kommer til å bruke den.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev: