Gjest Choco Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Jeg har lyst på en ipod mini, men er usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe. Hvem ville du ha valgt? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...family=iPodmini
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Den grønne. Skal jeg være mindre spenstig så blir det sølv
Dru Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Jeg ville ikke valgt iPod... Teller det? Ville valgt grønn eller sølv.
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Jeg har akkurat valgt sølv, håper den snart kommer i posten.
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 kjøpte meg likegreit en 20gb iPod jeg... meget fornøyd med den =D
natasha Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Jeg har lyst på grønn eller sølv - klarer ikke helt å bestemme meg. Sølv er jo litt kjedelig, mens grønn blir man kanskje fort lei?
Suzy Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Sølv eller rosa.... de var egentlig fine alle sammen
natasha Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Rosa var jo egentlig fin den også ja....
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 natasha, grønn er og blir en fin farge. Tenk, om vinteren da alt er grått og hvitt og kjedelig, ja da kan du bare se på din kjære iPod (for den kommer til å bli deg kjær) og tenke på den grønne våren og herlige sommeren...... *drømme seg vekk*
*Emma* Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 Rooooooooooooosa - fordi jeg liker å være litt Barbie av og til..thihi!
natasha Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 natasha' date=' grønn er og blir en fin farge. Tenk, om vinteren da alt er grått og hvitt og kjedelig, ja da kan du bare se på din kjære iPod (for den kommer til å bli deg kjær) og tenke på den grønne våren og herlige sommeren...... *drømme seg vekk*[/quote'] OK - du overbeviste meg! Da blir det grønn!
Midnattsol Skrevet 3. november 2004 #16 Skrevet 3. november 2004 Den grønne var fin ja...men de var fine alle sammen.
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #18 Skrevet 3. november 2004 Weee =D du får gravere den og da vet du... "Rop på sommer'n så kommer'n" eller... "Wodan valgte farge for meg! weee! *glad i wodan*".. Likte den siste best... =P
xeyes Skrevet 4. november 2004 #20 Skrevet 4. november 2004 Har gull, for det var ikke igjen noen andre farger da jeg kjøpte min i usa i våres. Ville så klart hatt rosa.. :cry: men men, den funker iallefall hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå