AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har pratet en stund med en mann fra tinder på nettet. Vi planla en date i dag. Trodde det skulle gå fint. Men plutselig så fikk jeg panikkangst i går, og i natt fikk jeg nesten ikke sove. Våknet mange ganger å kjente meg engstelig og stresset. Årsaken henger nok i det at jeg har datet mye før. Opplevd mye forskjellig. Ble dumpet i siste forhold etter et komplisert forhold som har brutt meg veldig ned. Jeg tenker på hva jeg er engstelig for. Jeg er engstelig for å bli avvist. Føler nederlag. Er engstelig for at jeg må avvise. Engstelig for å innvolvere meg i noe jeg ikke har godt av, osv. Engstelig for å ha sex for så å bli ignorert. Det har låst seg skikkelig. Noen tips, og noen som forstår situasjonen. Anonymkode: 805d6...452
Gjest Mattis Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Har opplevd noe i samme gate bare uten panikkangst huff jeg var ikke snill med han på slutten heller noe jeg angrer på. Men jeg bare greide ikke møte han selv om jeg tenker på han av og til fortsatt. Tror han er for bra for meg.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 56 minutter siden, Mattis skrev: Har opplevd noe i samme gate bare uten panikkangst huff jeg var ikke snill med han på slutten heller noe jeg angrer på. Men jeg bare greide ikke møte han selv om jeg tenker på han av og til fortsatt. Tror han er for bra for meg. Det er en annen tråd som handler om det samme. Og der fikk jeg en del tanker. Jeg er ikke alene om å være redd å date. Ikke lett å være redd for avvisning og nederlag. Anonymkode: 805d6...452
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 58 minutter siden, Mattis skrev: Har opplevd noe i samme gate bare uten panikkangst huff jeg var ikke snill med han på slutten heller noe jeg angrer på. Men jeg bare greide ikke møte han selv om jeg tenker på han av og til fortsatt. Tror han er for bra for meg. Denne handler om det samme tema. Og det fikk meg til å tenke at jeg er slett ikke unormal som er redd for å date. Anonymkode: 805d6...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå