AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Mange synes det er vanskelig å få nye venner i voksen alder, mens andre blir kjent med folk uansett hvor de er. Ofte er det hyggelige jenter som sliter mest med å få venner. Jeg ser etter: Humor At man er seg selv At de ikke slarver/ tråkker på andre Jobber med en dame som vet alt om alle, og som gjerne tråkker ned andre for å stille i et bedre lys selv. Har sagt så mange stygge ting om kollegaer jeg setter pris på at jeg har vansker med å forholde meg til henne. Men hun er veldig god på to til to kontakt. Så de fleste liker henne veldig godt :/ Anonymkode: 42d69...fe1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Jeg ser ikke etter noen nye venner nå. Men om jeg hadde gjort det hadde jeg sett etter noen jeg hadde god kjemi med. Det er det viktigste for meg. Anonymkode: 53db9...b9f
Ambador Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jeg ser etter god kjemi, med like interesser, som klarer å lytte, er åpen og har en aksepterende holdning til andre. En som kan finne på ting uten å insistere på par -middag/tur/whatever... en som ikke vil finne på noe for ofte, og som ikke lager mye drama for småting. Liker ikke de som baksnakker for mye eller som synes det er meningsfylt å ha masse meninger om ting som ikke angår dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå