Gå til innhold

Kompisen min blåser opp ølmagen på selfier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jeg urimelig som irriterer meg over dette? Kompisen min blåser alltid opp ølmagen på selfier og da ser det ut som han fester og drikker mye mer øl enn han gjør. Han får masse kred av alle og masse likes og kommentarer. Jeg mener dette er falsk reklame for han selv, for han er aldri ute og fester, sitter bare hjemme og sturer. Og nå fremstår han altså som en partyløve som tåler masse øl, men sannheten er at han blir full av to lettøl og nesten ikke har mage i det hele tatt. 

Anonymkode: d0bcb...3cd

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uff hater sånne som bare vil ha oppmerksomhet?!!! Kjenner ei som blåser ut kinna og krysser øynene på hvert bilde hun poster på fb! Samme greia!!hva skjer liksom??hun får også masse likes. 

Anonymkode: a1c8f...517

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Oi, litt rask på labben, men han holder fortsatt på. Irriterer meg! 

Anonymkode: d0bcb...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikk hull på den neste gang, kanskje den eksploderer.

Anonymkode: 320f5...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forbindelsen mellom stor mage og partyløve? Ser jeg noen med stor mage, så tenker jeg heller at de har et uheldig kosthold og beveger seg for lite. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville brydd meg så veldig mye om det. Hvis han synes det er kult så må han nesten få lov til å holde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du overanalyserer ts. Ingen får kred av ølvom. Tror han bare gjør det fordi han syns det er morsomt å fjase på bilder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hulderen skrev:

Hva er forbindelsen mellom stor mage og partyløve? Ser jeg noen med stor mage, så tenker jeg heller at de har et uheldig kosthold og beveger seg for lite. 

Alkohol inneholder en del kalorier, i tillegg til at en del av drikkevarene også har en del sukker. Så folk som drikker ganske ofte har gjerne ølmage, med mindre de kompenserer tilsvarende med mer aktivitet/trening. 

Anonymkode: 08d6c...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ingenting som er så lite tiltalende som en ølmage! Så om han er singel, så be han for himmelens navn slutt med det der, for ellers kommer han aldri til å finne en partner!

Utover det, så tenker jeg at du bare bør slappe av, det er hans liv og ikke minst hans mage:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en type, gjør alt for heder og ære!! Kjempekleint at han tror han må fremstille seg som noe han ikke er...  Bare nitrist å tenke på...

Anonymkode: 585fb...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16. august 2017 den 21.55, Hulderen skrev:

Når partyløvene nærmer seg midten av 30 åra så kommer gjerne ølmagen ja. Exen min har det.

Anonymkode: d4173...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ølmage som er tingen nå? Enda et kroppspress man må forholde seg til!

Anonymkode: 88798...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...