AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Har det egentlig veldig bra, med god mann og 3 barn. Har også en del venninner, om ikke en spesiell bestevenninne. Mannen er mye borte, så når han er på jobb går livet mest i barn og jobb. Så går man inn på Facebook. Leser om damer som er på jentetur i New York eller på spa med 5 venninner. Stadig ute på livet, mens jeg kuttet ut sommerfesten på jobb fordi det ikke skulle bli så mye barnevakt på ungene 😣 Hvordan er det med dere damer? Er det mye spenning og luksus i hverdagen, eller er de fleste dagene ganske rutinepreget hos dere også? Anonymkode: b0d4e...40f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Livet til de fleste er jo ganske rutinepreget, men hvor mange er det som har et behov for å dele dette på Facebook? Anonymkode: 2ce1c...494
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 ja, må logge av da Anonymkode: cee3a...382
skje Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Rutine, rutine, rutine. Og trives med det. Det er ispedd litt "luksus" nå og da, men jeg gidder ikke dokumentere det med selfie sånn at alle andre skal se hvor fint jeg har det akkurat der og da. Var hos hudpleier for et par uker siden, og overhørte en annen kunde spørre om hun kunne ta bilder for henne underveis. Tenk å spørre hudpleieren om sånt? Hun var jo på jobb, for faen.
Gjest Sly Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Jeg drar på venninneturer 5-6 ganger i året, men jeg vil ikke si at jeg lever et liv i spenning og luksus av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Ta her: Takk for svar. Vet jo at jeg er like mye på fjellet eller gjør like mange spennende ting med barna som de fleste andre, men noen dager er man bare litt tynnhudet overfor de perfekte menneskene man ser på face. Hadde nok kuttet ut hele Facebook, om ikke man måtte ha det for å følge opp barn i dagens samfunn. Anonymkode: b0d4e...40f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Nei, jeg blir ikke deppa av å se bilder av shopping i New York og jenteturer med spa, selv om jeg aldri er på slikt selv. Jeg tenker bare at vi er veldig forskjellige, og at de velger sitt og jeg velger mitt. Og at vi kanskje har litt forskjellig timeplan og tilgang til barnevakt Men utover det kan jeg ikke si det plager meg i det hele tatt, synes ikke livet mitt mangler noe viktig. New York tar jeg om en ti års tid! Anonymkode: 19aa5...82a 1
Salka Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Ikke deppa, men heller drittlei av å lese om folks tilsynelatende "perfekte" liv. Ofte er jo sannheten en helt annen enn hva den fremstår som. Jeg har kuttet ut Facebook. Profilen er der, men den er "død". Har den kan for å følge med på hva som skjer i rideklubben min. Jeg reiser på ferie, drar på spa, spiser på restaurant og det meste annet som folk dokumenterer på Facebook, men jeg gidder ikke å dele det. Har ingen behov for å dokumentere og "skryte" på Facebook. Jeg liker heller ikke å utlevere meg og hva jeg gjør for mye. Men det er meg da, jeg vet jo at likes, kommentarer og det å late som man har et perfekt liv er veldig viktig for veldig mange. Dessverre kan man si, verden var på mange måter et mye bedre sted før Facebook. Endret 12. juni 2016 av Salka
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Synes det er irriterende at man ikke kan avinstallere appen hvertfall... gjort det 2 ganger men den kommer bare tilbake Anonymkode: ce9fa...e57
Gjest The damned Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Nei,ikke nå lenger. Gidder ikke å bry meg og synes det er morsomt å se hva folk deler. Folk elsker å klage på at folk fremstiller seg som perfekte i sosiale medier,men om noen deler litt vanskelige ting så er det også galt. Folk blir jo aldri fornøyde. Ikke kan man poste selfier for ofte. Helst skal man skifte toppen en gang i året og bildet SKAL være tatt av noen andre. Det er jo så lavmål å ta selfier. Ikke skal man dele for mye,men ikke for lite. Ikke skal man ha kløft på bilder,ikke skal man skjule magen sin osv. Beklager,litt avsporing kanskje,men er bare så lei av denne klagingen.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er irriterende at man ikke kan avinstallere appen hvertfall... gjort det 2 ganger men den kommer bare tilbake Anonymkode: ce9fa...e57 Det høres rart ut. Jeg fikk fint fjernet min. Om det er en "bug" der kan du i det minste fjerne tilgangen til mobildata for appen. Så får den ikke info fra deg. Anonymkode: a6b4c...1c3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er stort sett fornøyd med tilværelsen, er 37 år, er gift, har ett barn og god økonomi. Men, jeg er syk og ikke i stand til å gjøre så mye uten å bli syk/sykere. Så ja, jeg blir litt deppa av sosiale medier. Jeg blir rett og slett misunnelig på de som er friske og har overskudd til mer enn A4-livet. Må påpeke at jeg absolutt ikke er bitter eller ikke unner andre å kose seg, men det er litt leit å hele tiden å bli påminnet hva man går glipp av på grunn av redusert helse. Føles rett og slett litt urettferdig. Anonymkode: e8121...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå