AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Drev og styrte med en kar, det begynte for snart to år siden. Vi bor et stykke fra hverandre og han reiser mye i jobben. Ut over sommeren i fjor kom han stadig med underlige unnskyldninger for å avlyse avtaler om besøk. På høsten var jeg lei av dette tullet, jeg hadde prøvd å snakke med ham om det utallige ganger, men da byttet han bare elegant tema eller måtte legge på. Helt til en dag jeg atter tok det opp, jeg stod og pakket for å reise på tur med en venninne, fordi han atter en gang hadde avlyst. Han har fått servert muligheten til å trekke seg på et sølvfat flere ganger, alt han hadde var å si ja, men neida. Ihvertfall når jeg tok det opp denne gangen, lurte han på om det var så viktig å få svar på dette fordi jeg hadde planer om å finne meg et mannebein å ha meg med på helgeturen min.... Tilslutt slettet jeg ham og kompisen fra facebook, og ba ham mer eller mindre om ryke og reise. Men han har drevet og sendt meldinger og ringt hele veien når han har vært på jobb. Denne helgen skulle han jobbe ikke så langt fra her jeg bor, og da måtte vi møtes, mente han. Så ble det plutselig avlyst og han dro hjem. I natt fylleringte jeg ham, og da tikker det inn melding fra ham at han har dame og har hatt det i ett helt jævla år!? Og bare for å toppe hele driten sender dama melding til meg på facebook og spør og graver. Jeg svarte ærlig og hun ville vel gi ham en sjans siden det var sånne mine og dine barn inni bildet. Hun fant ut av det ved å snoke på mobilen hans, såvidt jeg forstod. Vi snakker overlapping og nakenskyping og full pakke. Gidder hun virkelig være sammen med en fyr som ligger og napper løken på kamera til andre kvinner? Hun om det. Jeg har veldig lyst å fortelle ham hva jeg synes om oppmerksomhetshoreriet hans og lurer på hva i huleste han tenker på/med? Jeg sa til ham for lenge siden at man skulle tro han var gift, slik han holdt på når han hadde fri, men han brukte alltid datteren som unnskyldning-når hun var der hadde han ikke tid til å svare på en sms engang, og ringte ikke selv etter hun burde vært lagt-fordi hun var mørkredd og måtte ligge i pappas seng....Hun er 12!! Drive å holde meg varm i et helt fokkings år mens kjerringa sitter i hjembygden hans som et intetanende mehe....!! Fy faen for et lurelem...!!! Anonymkode: 49307...299 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Han her er en klassisk drittsekk. Bare å komme seg videre. Anonymkode: 9e69d...06a 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Tror nok straffen han får når han mister både deg og kona etter at dere har prata med hverandre er ganske passende fra før. Du kan vel sende en sms og si at nå får han som fortjent, dra til helvete- eller noe i den duren.. Men tror neppe han vil tenke så mye over deg nå, men heller den kommende skilsmissen.. Anonymkode: 9a290...8a0 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Du er heldig som ble kvitt vattnissen. Han her er totalt ubrukelig. Anonymkode: 380e9...5bb 4
Gjest NotNaomi Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Skjønner du blir sint,men du må være glad for å bli kvitt ham. Fint du var ærlig med dama hans! Det som er så synd med slike mennesker som ham er at de får andre usikre også ved nye dater og partnere,men det er virkelig ikke alle som holder på sånn. Det må en innse og vite. Idiot.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Ja, tenker det ikke er særlig søndagsfred i heimen der i dag Visste han var konfliktsky, men dette tar jo faen meg kaken! Skulle likt å være flue på veggen når hun snakker med ham.... Anonymkode: 49307...299 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Jeg var visst ikke den eneste, var et par stykker til samtidig som meg. Det jeg ikke fatter er at hun faktisk lar det passere. Men han er nå dritsur på henne fordi hun snoket og kontaktet meg. Nei, så rart...... Også skriver hun "håper du finner en du kan stole på, i motsetning til han her" og at jeg må gi henne beskjed om han tar kontakt. Vel, isåfall må han skrive brev eller stille på døren, for han er slettet og blokkert overalt. Det er jo skikkelig koselig å måtte snoke og kryssforhøre. Og å være sammen med en man ikke stoler på?! Nei, takke meg til å være singel isåfall!! Anonymkode: 49307...299 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Hun kommer ikke til å få et godt liv med han der. Men drittsekker velger seg ofte nikkedukker, du kan heller se fram til en bra mann. Anonymkode: 9e69d...06a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 Hvor finner dere slike tapere? Anonymkode: 7ff3c...a2b 1
Gjest GT-R Skrevet 16. juni 2016 #13 Skrevet 16. juni 2016 Var borte i en sånn selv. Var visst flere andre han holdt på med ifølge dama, men hun bare tilgav han gang på gang. Jeg mener, hvor dum går det an å bli?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #14 Skrevet 16. juni 2016 Sånn er menn dessverre. De er aldri fornøyd med å ha bare en kvinne. Må tømme seg i alt. Anonymkode: a9336...c23
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #15 Skrevet 16. juni 2016 At det i det hele tatt finnes sånne mennesker er forkastelig. Sånne folk burde vært utrydda så mye smerte og stygg moral de utøver på jorda. Anonymkode: e90ab...2a8
draug 75 Skrevet 17. juni 2016 #16 Skrevet 17. juni 2016 Du får trøste deg med at det finnes andre kvinner er enige med deg i at det er en interessant fyr, da... Og enda sies det at sympatisk og grei og ærlig vinner...
Gjest Tekola Skrevet 17. juni 2016 #17 Skrevet 17. juni 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #18 Skrevet 17. juni 2016 3 timer siden, draug 75 skrev: Du får trøste deg med at det finnes andre kvinner er enige med deg i at det er en interessant fyr, da... Og enda sies det at sympatisk og grei og ærlig vinner... Det er fordi de er ulver forkledd som sauer. De burde fått Oscar for godt skuespill. Det er omtrent umulig for oss å vite hvem som faktisk er snille og hvem som spiller snill. Men veike og forsiktige menn kommer ikke til. Det er fordi de gjør seg selv usynlige. Det har ingen ting med at de er snille og damer kun går etter bad ass. Anonymkode: 380e9...5bb
draug 75 Skrevet 17. juni 2016 #19 Skrevet 17. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi de er ulver forkledd som sauer. De burde fått Oscar for godt skuespill. Det er omtrent umulig for oss å vite hvem som faktisk er snille og hvem som spiller snill. Men veike og forsiktige menn kommer ikke til. Det er fordi de gjør seg selv usynlige. Det har ingen ting med at de er snille og damer kun går etter bad ass. Anonymkode: 380e9...5bb Ulver forkledd som sauer? Det der går jeg ikke med på. Og vet du hvorfor? Hele livet har jeg blitt fortalt at kvinner er så gode på mellommenneskelige relasjoner at de leser folk med intuisjonen sin. Så det har jeg bestemt meg for å tro på. Bad ass? Jo det har det. En utro mann rører opp drama og følelser som av en vulkan. En snill, forutsigbar mann gjør ikke det. Han er kjedelig, og blir antakelig forlatt etter noen år, om han i det hele tatt kommer i forhold. Det er så små byer og miljøer her i Norge, at det er temmelig fort gjort å finne ut hvem som er rundbrenner og ikke. Slikt blir aldri hemmeligheter. Det vrimer av gode, forholdsmenn her til lands, men de blir alle satt på vent fordi kvinner vil ha fart og drama. Kan dere ikke bare innrømme det?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #20 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, draug 75 skrev: Ulver forkledd som sauer? Det der går jeg ikke med på. Og vet du hvorfor? Hele livet har jeg blitt fortalt at kvinner er så gode på mellommenneskelige relasjoner at de leser folk med intuisjonen sin. Så det har jeg bestemt meg for å tro på. Bad ass? Jo det har det. En utro mann rører opp drama og følelser som av en vulkan. En snill, forutsigbar mann gjør ikke det. Han er kjedelig, og blir antakelig forlatt etter noen år, om han i det hele tatt kommer i forhold. Det er så små byer og miljøer her i Norge, at det er temmelig fort gjort å finne ut hvem som er rundbrenner og ikke. Slikt blir aldri hemmeligheter. Det vrimer av gode, forholdsmenn her til lands, men de blir alle satt på vent fordi kvinner vil ha fart og drama. Kan dere ikke bare innrømme det? Klart vi vil ha fart og action. Det er jo en selvfølge at de fleste vil det. Og det finnes da flust av menn som tar sine kvinner med storm og samtidig er snille. Men de blir huka tak i veldig kjapt og disse damene niholder på disse mannfolka Og av de som er igjen så skal jeg love deg at det er mange gode skuespillere. Menn som sier de forbanner utroskap, samtidig som de sender meldinger til sin elskerinne mm. Ja vi har en større evne til å lese mennesker, men vi er også naive og håper i vårt stille sinn at vi kan stole hundre prosent på vår utvalgte. Mange får skylapper på når vi er forelska. Er vi kun betatt så mister vi ikke gangsynet like mye. Vi ønsker å treffe en som slår beina under oss og tar oss med storm. En som tør å vise følelser og som også tar initiativ. En sterk mann som viser at han elsker sin utvalgte med stolthet. En reservert mann viser ikke at han er kapabel til dette. Han sitter gjerne på gjerdet og er sur på damer fordi de ikke drar han med seg. Jeg kjenner at det å prøve å sveive igang en slik mann ikke frister. Klarer han ikke vise interesse fra start av, hvordan vil han da være om fem år? Ti år? Nei huff det høres mer ut som et ork å hele tiden måtte dra igang fyren. Anonymkode: 380e9...5bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå