AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Trådene på KG: - Hvor tynn må jeg bli for å få meg kjæreste? - Syns du chubby kan være sexy? -Jenter blir dobbelt så attraktive i hvite bukser - Er det stygt å være bleik? - ser på unge mødre som tapere - kroppsfasong - La oss telle til 1000! Bladene de leser: - Vær deg selv! - Kakeoppskrift - slank deg! Har kvinner seriøst ikke kommet lengre enn dette? eneste temaene er "hvordan kan jeg bli attraktiv" og leker som ikke har noe mening eller utfordring. Kanskje best å holde seg på kjøkkenet og lage kake da? Anonymkode: 0366e...14b 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Synes det er spennende å telle til 1000. Anonymkode: cc732...549
kisskissbangbang Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Du får vel bevege deg inn i andre underforum, da.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Jeg kjenner igjen skrivestilen til mannfolka her i de fleste av trådene. Det er de samme brukerne som lager tråder, iallefall om man skal dømme etter stilen. Anonymkode: dd15f...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trådene på KG: - Hvor tynn må jeg bli for å få meg kjæreste? - Syns du chubby kan være sexy? -Jenter blir dobbelt så attraktive i hvite bukser - Er det stygt å være bleik? - ser på unge mødre som tapere - kroppsfasong - La oss telle til 1000! Bladene de leser: - Vær deg selv! - Kakeoppskrift - slank deg! Har kvinner seriøst ikke kommet lengre enn dette? eneste temaene er "hvordan kan jeg bli attraktiv" og leker som ikke har noe mening eller utfordring. Kanskje best å holde seg på kjøkkenet og lage kake da? Anonymkode: 0366e...14b Hvordan vet du at alle disse trådene er skrevet av kvinner? Anonymkode: 34b1d...b22
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at alle disse trådene er skrevet av kvinner? Anonymkode: 34b1d...b22 Minst en av dem er startet av en mann. Anonymkode: 0e214...54e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå