Gjest woman in black Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Siden jeg nå har begynt å trene så tenkte jeg å kjøpe meg noe fint treningstøy. Har kikket på tights fra galevo og aimn, noen som har erfaring med disse tightsene? Og som vet om nettbutikker som fører begge merkene? 😊 Lurer også på hvordan undertøy/truser jentene her trener i? Har brukt vanlig string til nå men synes ofte de gnager og blir så svette og ekle😂 Noen som har erfaringer med treningsundertøy og noe å anbefale? 😊
Krapylet Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Hvis du ikke er opptatt av fancy merker og trener mange nok ganger i løpet av uka at du trenger en god del skift vil jeg anbefale å ta turen til Jula. Kjøper alt av treningsklær på Jula. Kjempefine tights og trenings BHer til 69 kr stk. Samt hettegensre, shorts, singletter, sko, jakker, alt mulig egentlig. Bra kvalitet og er komfortabelt under trening. Pierre robert (tror jeg det heter) dameboxer funker fint som treningsundertøy. Selges på de fleste dagligvarebutikker.
rh1 Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Jeg liker veldig godt undertøyet fra Kari Traa syntes det hadde bedre passform (er jo individuelt, da ) og mer behagelig stoff enn dem fra Pierre Robert. (Selv om de også er helt greie)
Gjest woman in black Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, Krapylet skrev: Hvis du ikke er opptatt av fancy merker og trener mange nok ganger i løpet av uka at du trenger en god del skift vil jeg anbefale å ta turen til Jula. Kjøper alt av treningsklær på Jula. Kjempefine tights og trenings BHer til 69 kr stk. Samt hettegensre, shorts, singletter, sko, jakker, alt mulig egentlig. Bra kvalitet og er komfortabelt under trening. Pierre robert (tror jeg det heter) dameboxer funker fint som treningsundertøy. Selges på de fleste dagligvarebutikker. Det visste jeg ikke, jula skal sjekkes ut!😀 Har en boxer fra Pierre Robert men foretrekker string😉
Gjest woman in black Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 32 minutter siden, rh1 skrev: Jeg liker veldig godt undertøyet fra Kari Traa syntes det hadde bedre passform (er jo individuelt, da ) og mer behagelig stoff enn dem fra Pierre Robert. (Selv om de også er helt greie) Da skal jeg se, takk for tips😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Zalando har en del fine treningsklær, i tillegg til gratis frakt og retur. Synes også xxl har en god del, dersom du ha det i nærheten. Anonymkode: aa9d0...f3f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Jeg synes Kari Traa sitt er veldig fint, men ikke så behagelig på. Tightsene er ikke høye nok i livet og sklir bare ned. Aim'n er veldig behagelig og høye i livet (ikke alle, kanskje, men den jeg har) og mange fine design. Ellers er jeg veldig fornøyd med Reebok! Myke og gode og transporterer fukt veldig godt. Anbefaler X-Life, Getinspired og Sportamore. Anonymkode: cb5dc...09f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Jeg trener kun i string, så kan ikke hjelpe deg der. Men tights så kjøper jeg kun røhnich sine anti Shake!! Hver gang det kommer en ny sesong har de alltid 50% på de "gamle" klærne, så jeg hamstrer da og fyller på med nytt neste sesong. Det med anti Shake er at hele tightsen er kompresjon som både er bra for blodgjennomstrømningen og selvfølelsen da ingenting dingler. Anonymkode: d0b3d...084
Gjest Honeyblossom Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 AIm'n er utrolig behagelig og myke å bruke. Elsker dem! I tilegg så er de veldig stretchy og høye i livet Röhnisch har også veldig mange fine tights. Stellasport fra Adidas er også veldig gode å bruke! Jeg bruker string til hverdags og da naturligvis til trening også. De blir jo også svette og ekle, men det merkes kanskje ikke like godt som en truse. Syns du skal bruke det undertøyet du føler deg mest komfortabel med jeg. Alle vet jo at du har en truse under tightsen uansett så om man ser en trusekant så er det jo ikke verdens undergang Handler på Sportamore, X-Life og GetInspired.
JHF Skrevet 14. juni 2016 #10 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har mine favoritt-tightser fra We are Fit, Gavalo og Under Armour. Spesielt Gavalo og We are Fit er jeg kjempefornøyd med til stryrketrening. Høye og gode i livet, sklir ikke ned, ikke gjennomsiktige og behagelige på. Under Armour har gode allround tightser. Jeg kjøper tightser på bodyshapes.no, getinspired.no og x-life.no. Angående undertøy, synes jeg det er best med gode bomullsboksere.
Fashionistaen Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 Jeg digger faktisk tightsene til 200,- fra Nike i bomull. Har mange tights som koster langt mer fra bl.a. Rohnisch, Adidas, Skins, Drop of Mindfulness, men det er alltid disse jeg kommer tilbake til og bruker desidert mest. Utrolige behagelige, sklir ikke og ingen sømmer som stikker. Av undertøy anbefaler jeg BH-ene fra Stay in Place. Ikke at jeg har de største puppene, men de gir fantastisk støtte.
Gjest woman in black Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 16 timer siden, Honeyblossom skrev: AIm'n er utrolig behagelig og myke å bruke. Elsker dem! I tilegg så er de veldig stretchy og høye i livet Röhnisch har også veldig mange fine tights. Stellasport fra Adidas er også veldig gode å bruke! Jeg bruker string til hverdags og da naturligvis til trening også. De blir jo også svette og ekle, men det merkes kanskje ikke like godt som en truse. Syns du skal bruke det undertøyet du føler deg mest komfortabel med jeg. Alle vet jo at du har en truse under tightsen uansett så om man ser en trusekant så er det jo ikke verdens undergang Handler på Sportamore, X-Life og GetInspired. Bruker string til hverdags jeg også, problemet er bare at de gnager så når de blir svette og våte😂 Derfor jeg vil ha string som transporterer svette😅 Men det ser ut til å bli en stor utfordring å finne😜
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, woman in black skrev: Bruker string til hverdags jeg også, problemet er bare at de gnager så når de blir svette og våte😂 Derfor jeg vil ha string som transporterer svette😅 Men det ser ut til å bli en stor utfordring å finne😜 Det problemet har jeg aldri hatt. Kanskje du burde prøve å bytte stringtrusene til en annen type? Jeg bruker disse http://www.hm.com/no/product/84128?article=84128-K
Gjest woman in black Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 6 timer siden, Honeyblossom skrev: Det problemet har jeg aldri hatt. Kanskje du burde prøve å bytte stringtrusene til en annen type? Jeg bruker disse http://www.hm.com/no/product/84128?article=84128-K Bruker blondestringene fra Cubus, men da skal jeg prøve de her, fine var de også😍😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå