AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er 27 år og for to år siden gjorde jeg noe dumt som førte til at min barndomsvenninne kuttet all kontakt med meg helt plutselig. Jeg vet jeg gjorde mye dumt og løy til henne. Savner henne så inderlig! Problemet var at jeg ble så sjalu da hun fikk drømmejobben og jeg satt der med helt ordinær kassajobb etter å ha forsøkt å skaffe meg en bedre jobb i 5 år. Og derfor begynte jeg å baksnakke henne til venner, bekjente og familie og jeg dikta opp en masse dritt om henne. Og jeg gjorde mye dumt. Hun forsøkte å snakke med meg og forstå meg men jeg bare dytta henne vekk. Jeg tror ikke hun vil tilgi meg. Jeg tør ikke ta kontakt og si unnskyld for at jeg lå med kjøresten hennes også. Vi er alle i 20 åra. Har du gjort noe dumt mot din bestevenninne, tok du kontakt og sa unnskyld? Hva gjorde du? Anonymkode: 7a2ba...60f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Du skal ha en helgen av en eks-bestevenninne dersom hun skal tilgi deg for både å ligge med kjæresten og spre falske rykter om henne. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt henne et brev hvor du forklarer deg, samt et tilbud om å ta det ansikt til ansikt dersom hun ønsker det. Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg fikk et heng på den nye jenta i klassen når vi gikk i tiende og min bestevenninne følte seg utfryst. Jeg gikk rett i forsvarsposisjon og vi hadde en stor krangel og tilnærmet 0 kontakt i 2-3mnd før jeg krøyp til korset og unnskyldte meg for å ikke ha klart å se hennes side. Vi ble venner igjen og har holdt sammen siden. Anonymkode: 9513c...522
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Hold deg unna. Hadde noen gjort noe slikt mot meg, hadde jeg ikke ønsket at vedkommede tok kontakt med meg for å få prøve å få forholdet på rett spor. Noen ting er utilgivelige, og for meg hadde dette vært "forgive and forget". Du får prøve å komme deg videre, prøve å tilgi deg selv, og heller bli en bedre venninne for noen andre i fremtiden. Anonymkode: 522c1...fc8 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Jeg kan ærlig talt ikke tro på det du forteller at du har gjort. Dersom det stemmer er det ikke rart at hun fikk nok. Anonymkode: 5df53...568 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Jeg trenger ikke kjeft, jeg vet jeg gjorde dumme ting. Forsøker å kvinne meg opp til å si unnskyld, og forventer ingenting. Anonymkode: 7a2ba...60f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 La det gå noen år til før du sender et brev. Anonymkode: 92de1...57e
lakrisbåten Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Du kan sende henne en unnskyldning, det burde du faktisk gjøre. Men ikke forventet noe videre vennskap. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Kuttet all kontakt "helt plutselig"? Nå ja. Du fikk som fortjent. Gå videre. Anonymkode: ee91a...a54 2
Ulla Ullsokk Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 2 minutter siden, lakrisbåten skrev: Du kan sende henne en unnskyldning, det burde du faktisk gjøre. Men ikke forventet noe videre vennskap. Jeg er enig i denne. Men bra du angrer og ser selv hvor slem du har vært, det er et bra tegn! Det er ikke alle som gjør det! Du får nok aldri denne venninnnen tilbake, men du kan skaffe deg nye og oppføre deg bra! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Folk er seriøst blottet for selvinnsikt. Anonymkode: 36774...646 1
Den mystiske Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Her har jo "alt" gått galt TS. Dersom du seriøst fortsatt vil være venninne med henne, så er det åpenbart at du må jobbe mye med det. Det første jeg tror du bør gjøre er å si virkelig unnskyld dersom din treffer henne, og det er jo på ingen måte sikkert at venninnen selv ønsker. Håper du selv har lært leksa å spre usannheter om andre ikke hjelper deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 Nei, har aldri gjort slike ondskapsfulle ting mot mine venner, derfor har jeg enda mine. Anonymkode: 59d09...65f
Raven Emerald Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå