AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Får dere også dårlig samvittighet når dere ikke er ute når det er sol og varmt? Jeg føler at når det er sommer ute så må man liksom være ute. I dag er det veldig pent vær og varmt, men jeg føler meg ikke helt bra så vil liksom heller sitte inne i senga med en kopp te og se serie, men får så dårlig samvittighet for å ikke være ute og nyte været. Andre som opplever det slik? Anonymkode: 88641...97d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Nei. Føler jeg kaster bort muligheten til å få en fin soldag ute, for en vet aldri hvor mange sommerdager som kommer i dette land. Men dårlig samvittighet får jeg ikke. Hvem får du dårlig samvittighet ovenfor? Anonymkode: b1b88...292
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Føler jeg kaster bort muligheten til å få en fin soldag ute, for en vet aldri hvor mange sommerdager som kommer i dette land. Men dårlig samvittighet får jeg ikke. Hvem får du dårlig samvittighet ovenfor? Anonymkode: b1b88...292 Meg selv? Anonymkode: 88641...97d
Kraula Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Denne sommeren skal visst ha mye pent vær. Ikke ha dårlig samvittighet, god bedring.
Gothminister Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Nei jeg lar ikke livet styres av været. Sitter helst inne i mørket med tildekket vinduer, slik at ikke noe lys slipper inn. 1
DizzyRonson Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Her I norge er vi ett fint folk. Om vinteren sitter vi å gnager om att nå må sommern snart komme for det er så kaldt. Om sommeren sitter vi inne å gnager om att nå var det så jævlig varmt, jeg orker ikke gå ut:p 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Ja, litt:P Men er stort sett flink å dra ut når det er fint vær, men om jeg er syk så har jeg ikke dårlig samvittighet for å sitte inne:) Anonymkode: 9cb06...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå