Gå til innhold

Å ikke bruke BH på jobbintervju

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok?

ja eller nei. 

Anonymkode: 43cc5...b71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller? Stort NEI!

Anonymkode: 58877...405

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Nei ta på BH på intervju og i proffesjonelle situasjoner. Med mindre du har små bryster som du kan dekke over brystvortene med klister. Jeg hadde biltt så distrahert om jeg intervjuet en dame med flytene pupper, at jeg hadde ikke klart å høre etter på hva hun sa. Og jeg er kvinne.

Anonymkode: c6071...ac6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bluse eller genser skal du ha på deg?

Anonymkode: 5569a...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Det er kroppen din, bryster er naturlige. Ingen ville forlangt at en mann skulle dekke niplene med tape. Herregud.

Anonymkode: 5725d...0bb

• Liker 8
Skrevet

Hvis det ikke synes, så ok. F.eks løstsittende bluse og dressjakke over. Men ikke ta på noe hvor det synes og tro det vil lande jobben. En slik jobb vil du uansett ikke ha..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bluse eller genser skal du ha på deg?

Anonymkode: 5569a...b8f

Nei, jeg glemte å ta på meg bh på et jobbintervju. Jeg fikk faktisk jobben. :fnise:

Skrevet

ingen som legger merke til det uansett, om ikke overdelen er gjennomsiktig.   Mye verre å ha dyp utringning og pushup-bh!  For ikke snakke om kort skjørt og høye hæler i tillegg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg glemte å ta på meg bh på et jobbintervju. Jeg fikk faktisk jobben. :fnise:

Du "glemte" å ta på deg BH? Det indikerer jo at du ikke bruker BH til vanlig og at dette generelt sett ikke er et problem. Da regner jeg med at du er en av de som slipper unna med å gå BH-løs på jobbintervjuer. 

Dersom man har en stor byste og går med en overdel som avslører godt at man ikke har på seg BH oppleves det nok som høyst uprofesjonelt av de som intervjuer. 

Anonymkode: d6a62...a5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du "glemte" å ta på deg BH? Det indikerer jo at du ikke bruker BH til vanlig og at dette generelt sett ikke er et problem. Da regner jeg med at du er en av de som slipper unna med å gå BH-løs på jobbintervjuer. 

Dersom man har en stor byste og går med en overdel som avslører godt at man ikke har på seg BH oppleves det nok som høyst uprofesjonelt av de som intervjuer. 

Jeg ''glemte'' det ikke :)  jeg la ikke merke til det før etter jobbintervjuet

Har ikke så store pupper, bare en håndfull

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ''glemte'' det ikke :)  jeg la ikke merke til det før etter jobbintervjuet

Har ikke så store pupper, bare en håndfull

Du skrev jo nettopp at du glemte det. Jeg siterte hva du skrev. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann, sløyf bhen. 

Anonymkode: 4e030...4fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor desperat du er på å få jobben ;)

Anonymkode: 75774...c1f

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan du det. Det er kroppen din, bryster er naturlige. Ingen ville forlangt at en mann skulle dekke niplene med tape. Herregud.

Anonymkode: 5725d...0bb

Jeg tror ikke mannfolkene dukker opp på jobbintervjuer i bar overkropp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg det er greit å ha på seg bh inder et jobbintervju. Du vet aldri hvordan den som intervjuer deg er. Jeg prøver bestandig å kle meg nøytralt/uprovoserende. Ikke for kort skjørt, ikke for dyp utringning, ikke hatt/lue, ikke for mye sminke etc. Men det spørs jo selvfølgelig hvilken jobb du har søkt da

:)

Anonymkode: 1e882...611

Gjest UhuruPeak
Skrevet

Ja. Jeg bruker ikke bh til vanlig. Brukte det ikke på jobbintervju i vår. Fikk jobben. Bruker det ikke på jobb eller i møter heller. Har ikke brukt bh på et par år. Går så fint så. Kler meg som jeg alltid har gjort. 

Skrevet

Hadde aldri turt å møte opp på jobbintervju uten BH. Heller ikke på jobb. Men det handler kanskje om meg og hva jeg er vant til, og selv synes er innafor og ikke, og hva som er vanlig her hvor jeg bor og har bodd (kommer fra Trondheim). Har aldri opplevd at ei dame kommer på jobb uten BH, og hadde hun gjort det så hadde hun nok blitt oppfattet som "sær" eller annerledes. Selv om vi andre ikke hadde sagt noe, så hadde vi nok syntes det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...