Aharp Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg kjenner to damer, la oss kalle de frk. A og frk. B. A er singel mens B er i et forhold (er FB venn med begge). De jobber også på samme plass, et serveringssted. Jeg har en interesse for A, vil gjerne prate og flørte litt med henne og kanskje invitere henne med på kaffe eller noe. Så kommer dilemmaet. Når jeg stikker innom disse tuppene så virker B svært hypp på meg. Suger seg på, leder samtalen, kommenterer innlegg/kommentarer jeg har skrevet på FB osv. Tar over "showet" med å vise meg mye oppmerksomhet og setter A helt i skyggen. Bare for å presisere; Jeg er IKKE interessert i frk. B! Ønsker noen minutter i fred med A for å sjekke hvordan det ligger an, men blir "kvalt" av interessen til B. Noen tips til hvordan jeg kan angripe dette dilemmaet?
Metalcharted Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 A liker deg, men er litt blyg for å vise det. B gjør mye ut av seg for å få din oppmerksomhet, slik at hun føler hun har vunnet over A. Hun er også i et forhold så hun liker sikkert bare at hun for oppmerksomheten din. Løsningen kan være at du kan få A på tomannshånd vekk fra B. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå