AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har ingen familie som kan hjelpe med flytting, og er syk. Vondt i kroppen og går på aap. Er det muligheter for noe hjelp for flytting fra nav, eller lignende? Er dame på 50år. Anonymkode: 3e8da...4cd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 NAV kan visstnok være behjelpelige med stønad til flytting dersom du ha fått jobb et annet sted i landet. Hva er grunnen til at du skal flytte, skal du over i jobb fra aap? Anonymkode: d8178...05f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen familie som kan hjelpe med flytting, og er syk. Vondt i kroppen og går på aap. Er det muligheter for noe hjelp for flytting fra nav, eller lignende? Er dame på 50år. Anonymkode: 3e8da...4cd Frivilligsentraler mange steder i Norge hjelper til med både flytting og annet arbeid, gratis Anonymkode: 8e089...00e
Sulosi Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Frivillighetssentralen, her har de en utegruppe som drar ut og hjelper med alt mulig. Ellers kan du spørre røde kors, det hender de og har en og annen ildsjel som vil hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: NAV kan visstnok være behjelpelige med stønad til flytting dersom du ha fått jobb et annet sted i landet. Hva er grunnen til at du skal flytte, skal du over i jobb fra aap? Anonymkode: d8178...05f Nei, leiligheten er alt for dyr siden jeg har blitt syk. Derfor har jeg fått en mindre leilighet et annet sted på samme plassen. Anonymkode: 3e8da...4cd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frivilligsentraler mange steder i Norge hjelper til med både flytting og annet arbeid, gratis Anonymkode: 8e089...00e Oki. Da skla jeg sjekke dette Anonymkode: 3e8da...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå