Gå til innhold

Jeg synes det er gøyere på hjemmefester og irriterende når folk plutselig vil på byen likevel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil ut på byen for å finne meg en fyr enkelt og greit. Synes hjemme fester er gøy men etter x antall timer ønsker jeg i 90 % av tilfellene å dra ut. Nå pleier jeg å reise ut litt i det stille nettopp for å ikke bryte opp stemningen hos de som er igjen. Nå skal det sies at jeg har utelukkende jentevenner og jobber i helsesektoren så lite menn der også dermed er jeg på fester med bare jenter, noe jeg finner kjedelig etterhvert. 

Anonymkode: 2efeb...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Folk vil vel kanskje ut for å treffe nye mennesker. Blir jo kjedelig i lengden å bare ha fester der de samme folkene er på.  Er man singel itillegg så skjønner jeg ihvertfall hvorfor folk vil ut. 

Er du singel TS?

Anonymkode: 0a1f1...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, June 13, 2016 at 7.51, uN91s skrev:

Jaa, er klin lik deg TS! Håper virkelig jeg finner venner som mener det samme som deg og meg! 

Hater at alle vennene mine alltid skal ut på byen. Skulle ønske vi bare kunne drikke vin, spise god mat og snakke med god musikk i bakgrunn. Men neida, vi skal absolutt ut i kulden, stå 40 min i kø for å komme inn på en fullstappa nattklubb med alt for høy og dårlig musikk. Så mister vi alle hverandre og må bruke 20 min på leting. Endelig finner du én, men den personen leter også etter noen. Etter at alle er samlet igjen skal vi ut på dansegulvet og danse til dårlige russelåter og bli klådd på av ekle fulle menn. Går ikke an å snakke pga støynivået så man bare smiler og nikker til folk som snakker til deg. Så man blir jo ikke kjent med noen nye uansett. Når endelig klokken passerer tre og folk skal hjem gjenstår 1 time i taxikø. I tillegg er dette samme opplegget hver gang. Skjer jo aldri noe nytt eller spennende. #rant 

Pleier som regel å legge opp jobb til helger eller bare være hjemme. Hater virkelig byen :fnise:

Derimot å nyte et par glass vin med god mat og bra folk er topp! Det kan jeg gjøre ofte. Men er bare familien min som liker slikt, så skjer nesten aldri. 

Haha, slik er jeg å.  Mye koseligere å sitte hjemme hvor vi har alt vi trenger og kan snakke sammen uten å måtte skrike til hverandre. Kjedelig å måtte stå i kø i en evighet og ofte mister vi hverandre fordi venninner flyr etter menn. Jeg synes det er gøy å danse, men ofte er det så trangt på dansegulvet at jeg ikke orker å føle meg som sild i tønne. Jeg er ikke så interessert i å treffe menn på byen hvor 99% av de kun er ute etter et ligg. Da møter jeg heller menn andre plasser :) Byen er et stort kjøttmarked.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ut på byen for å finne meg en fyr enkelt og greit. Synes hjemme fester er gøy men etter x antall timer ønsker jeg i 90 % av tilfellene å dra ut. Nå pleier jeg å reise ut litt i det stille nettopp for å ikke bryte opp stemningen hos de som er igjen. Nå skal det sies at jeg har utelukkende jentevenner og jobber i helsesektoren så lite menn der også dermed er jeg på fester med bare jenter, noe jeg finner kjedelig etterhvert. 

Anonymkode: 2efeb...a45

Det kan jeg jo forstå. Hvis det er bare er jenter på festene og du jobber med jenter. Jeg synes det er gøyest med både jenter og gutter på festen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/13/2016 at 11.52, AnonymBruker skrev:

Så deilig at flere tenker det samme som meg :) jeg skjønner ikke hvorfor alle MÅ på byen. Hvorfor ikke bare kose oss hjemme hvor vi har det gøy og vi slipper å blakke oss helt på byen? Neida, ut på byen må de. Det verste er jo alle køene enn må stå i. For ikke å snakke om taxikøen hvor 99% av folka der er irriterende!  :dry:

Ts

Anonymkode: 46ad9...537

Synes det verste er at de fleste av de som tar initiativ til å dra til byen kjeder seg på byen.  Sånn er det i hvert fall i min omgangskrets hvor man ikke er så glad i å danse eller å prøve å sjekke opp folk.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6/12/2016 at 18.27, amativeReflection skrev:

Så mange gode fester har blitt ødelagt fordi noen vil ut på byen. Det irriterer meg grenseløst, Her har vi det dritgøy, har nok alkohol, mat og god musikk så vil en eller annen idiot (mener det i beste mening) til Horgans. Etter å ha vandret rett inn (heldigvis slipper vi å stå i kø) så må man stå i evgihet for å få seg en pils, og så albuer noen pilsen over deg. Det er umulig å snakke med noen og det er varmt og trangt. Man skal være bra masochistisk for å ville dra dit.

Som blokknabo av utallige festere vil jeg bare rette en stor takk til de som avslutter festen og drar på byen så vi kan sove :laugh:

Mvh Partybrems

Anonymkode: 284c9...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er rundt 30 år. Antall ganger jeg har vært ute på byen i Norge kan regnes på en hånd. Jeg ser ikke gleden i det!

For 10-15 år siden likte jeg offentlige utendørsfester, bygdefester. Litt senere syntes jeg det var hyggelig med hyggelig selskap hjemme hos noen, og ofte ble vi værende der heller enn å stikke på byen. Byen var en drøy kjøretur unna da, så litt styr å komme seg dit.

Bodde en periode i utlandet, der blir det noe helt annet. Man er ute på byen på en helt annen måte enn i Norge, der var det gøy. Men steder med kjempehøy musikk, hvor det er stappfullt av folk, har jeg aldri likt.

Anonymkode: 6f49c...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eneste stedet jeg liker å dra når jeg skal ut på byen, er "stampuben" i byen der jeg vokste opp. Er alltid kjentfolk der. Ellers er det kjedelig, spesielt på de diskotekene der det er 100 folk i kø ved baren, dårlig musikk, og helt stappa fullt.

Anonymkode: c12a5...efe

og utrivelige dørvakter og bartendere,

er så mange som oppfører seg som de jobber på ett offenltig sted, og ikke for ett privat firma med eiere som er avhengig av kundene, uten kunder er lik ingen jobb.

Anonymkode: f3e44...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Den 12.6.2016 at 11.55, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å være på en rolig bar, men det er det ingen som vil.

Anonymkode: 46ad9...537

Yeah for bar, buuu for disko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rundt 30 år. Antall ganger jeg har vært ute på byen i Norge kan regnes på en hånd. Jeg ser ikke gleden i det!

For 10-15 år siden likte jeg offentlige utendørsfester, bygdefester. Litt senere syntes jeg det var hyggelig med hyggelig selskap hjemme hos noen, og ofte ble vi værende der heller enn å stikke på byen. Byen var en drøy kjøretur unna da, så litt styr å komme seg dit.

Bodde en periode i utlandet, der blir det noe helt annet. Man er ute på byen på en helt annen måte enn i Norge, der var det gøy. Men steder med kjempehøy musikk, hvor det er stappfullt av folk, har jeg aldri likt.

Anonymkode: 6f49c...8fc

Jeg har aldri vært på byen i utlandet. Hva er det som er annerledes i utlandet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Problemet er jo ikke byen, men at folk skal absolutt til de jævlige stedene med musikk som sprenger ørene. Hva gjør de når de kommer dit? Jo de setter seg ned og prater(prøver hvertfall) sammen. Ja men for faen da, det gjorde vi jo på hjemmefesten/vorspiel med egen musikk og volumjustering. Kunne vi ikke valgt et bedre sted?! Neida, det er jo her det er folk!!
Nei, sånn mannskit er ikke noe for meg. Så jeg har ikke vært på fest på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg drar ut på byen, liker jeg å dra på en roligere bar/pub, hvor det er mulig å føre en samtale. Ta seg en pils, høre på litt diggbar 80-tallsrock (og annen bra musikk) på et passe volum, skravle og muligens ta seg en dans hvis anledningen byr seg. Det synes jeg er koselig.

Kan også dra på et diskotek og lignende steder, men føler det ofte blir trangt om plassen og litt vel høy musikk.

Hjemmefester er også veldig fint, da kan man prate sammen hele kvelden og kose seg skikkelig. Da har man det meste av det man trenger, og kan holde på akkurat hvor lenge man vil.

Anonymkode: 6d0eb...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...