AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg er ingen byjente mer og synes ikke det er gøy. Alle skal ut så seint og på de typiske diskotekene der det er stappfult og umulig å finne plass å sitte. Musikken er jo så høy jeg får vondt i hodet. Jeg liker å være på en rolig bar, men det er det ingen som vil. Jeg synes det er irriterende når vi blir enige om å ikke ut på byen og heller kose oss hjemme. Når folk blir fulle, så vil plutselig ut på byen. Når vi kommer til byen, så blir vi bare slippet uansett og folk forsvinner. I går var intet unntak. Vi grilla og kosa oss. Ingen orket å ut på byen. Når klokka ble 22.30, så ville folk ut på byen. Begynte å ordne med sjåfør og sånn. Kjedelig Jeg dro like greit hjem når de ble henta. Ikke hadde jeg penger til å på byen heller. Sånn blir det hver gang. Vi kan ha det skikkelig gøy på festen, men så skal plutselig folk på byen. Der ser sikkert på meg som sær og festbrems som ikke vil på byen, men byen er ikke for alle. Flere som ikke liker byen? Anonymkode: 46ad9...537 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Del Skrevet 12. juni 2016 Samme her. Byen kan være gøy i blant, men ikke ofte jeg synes dette. Hjemmefester er gøy med mange folk Har aldri brukt penger på byen, hva koster penger så lenge man ikke kjøper drikke selv? Anonymkode: 1bf1e...4af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. juni 2016 #3 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes heller ikke det er så gøy på byen. Det kan være gøy å dra ut en sjelden gang, men jeg er svært sjelden på byen. Det er så dyrt og irriterende mennesker overalt. Hjemmefester er gøyere, men jeg synes det er gøy uansett om vi er 5 eller 15 stykker. Det er hva du gjør det til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Del Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingen byjente mer og synes ikke det er gøy. Alle skal ut så seint og på de typiske diskotekene der det er stappfult og umulig å finne plass å sitte. Musikken er jo så høy jeg får vondt i hodet. Jeg liker å være på en rolig bar, men det er det ingen som vil. Jeg synes det er irriterende når vi blir enige om å ikke ut på byen og heller kose oss hjemme. Når folk blir fulle, så vil plutselig ut på byen. Når vi kommer til byen, så blir vi bare slippet uansett og folk forsvinner. I går var intet unntak. Vi grilla og kosa oss. Ingen orket å ut på byen. Når klokka ble 22.30, så ville folk ut på byen. Begynte å ordne med sjåfør og sånn. Kjedelig Jeg dro like greit hjem når de ble henta. Ikke hadde jeg penger til å på byen heller. Sånn blir det hver gang. Vi kan ha det skikkelig gøy på festen, men så skal plutselig folk på byen. Der ser sikkert på meg som sær og festbrems som ikke vil på byen, men byen er ikke for alle. Flere som ikke liker byen? Anonymkode: 46ad9...537 http://www.vice.com/read/millennials-have-discovered-going-out-sucks?utm_source=vicefbus&utm_campaign=global Anonymkode: 81eca...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Del Skrevet 12. juni 2016 Enig! Liker mye bedre hjemmefester da jeg føler at man får bedre kontakt med folk og det er enklere å ha en samtale, man har bedre bevegelsesfrihet og det rett og slett er kosligere. Å være ute på byen er bare stress og koster mye penger. Det er lite å gjøre (særlig når de du er med ikke vil danse, hvorfor vil de på byen da egentlig?), drikken er dyr og det er vanskelig å snakke på grunn av musikken. Anonymkode: 2e13f...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 12. juni 2016 #6 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Jeg synes både hjemmefester og byen kan være gøy. Kommer helt an på. Hvis noen krangeler på byen og lager kvalme, så blir de som regel kastet ut. Verre når folk begynner sånn på fest. Hvis folk skal lage drama og ikke blir kastet ut, så drar jeg. For jeg orker ikke krangling og dritt. Ødelegger jo alt. Jeg er ikke så ofte på byen. Det er så ufattelig dyrt! Må betale 80 kr for et glass vin når vinflasken sikkert kosta 100 kr på polet. Pluss det går ingen nattbuss hjem og blir 400 kr i taxi. Endret 12. juni 2016 av Linnpinn9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 12. juni 2016 #7 Del Skrevet 12. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Merkelig nok er jeg av og til en av dem som vil dra med de andre ut, og då blir det som regel en nedtur når.man først er der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 12. juni 2016 #8 Del Skrevet 12. juni 2016 Så mange gode fester har blitt ødelagt fordi noen vil ut på byen. Det irriterer meg grenseløst, Her har vi det dritgøy, har nok alkohol, mat og god musikk så vil en eller annen idiot (mener det i beste mening) til Horgans. Etter å ha vandret rett inn (heldigvis slipper vi å stå i kø) så må man stå i evgihet for å få seg en pils, og så albuer noen pilsen over deg. Det er umulig å snakke med noen og det er varmt og trangt. Man skal være bra masochistisk for å ville dra dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Del Skrevet 12. juni 2016 Stappfulle utesteder med HØY musikk holder jeg meg langt unna. Det er greit hvis vi kun skal danse, men ellers er det bare stress og kaos..Det er varmt, dårlig luft, umulig å snakke sammen, køer overalt, dyrt, masete menn osv. Skjønner ikke hvorfor folk må stresse ned til byen når vi har det gøy på hjemmefesten . Jeg har heldigvis noen få venner som ikke vil til byen og det er jeg glad for. Er faktisk dritt lei byen. Venninnene mine drar kun til byen for å få seg mann og ONS. Anonymkode: 1951c...ec0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feyfeyhey Skrevet 12. juni 2016 #10 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #11 Del Skrevet 12. juni 2016 17 minutter siden, H.T.S skrev: De har det vel ikke så gøy på festen siden de vil ut. De som vil bli på hjemmefesten kan jo bli, så kan de andre dra ut. Så du mener at 1 eller 2 stykker bare skal sitte igjen når de andre flyr på byen? Det blir jo litt kjedelig jeg har aldri vært på fest hvor folk ikke har det gøy. Er ikke derfor de drar ut. Det er vel fordi de bare må og vil ikke gå glipp av noe. Vi kan ha kjempe god stemning før folk vil ut på byen. Anonymkode: 1951c...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Del Skrevet 12. juni 2016 Eneste stedet jeg liker å dra når jeg skal ut på byen, er "stampuben" i byen der jeg vokste opp. Er alltid kjentfolk der. Ellers er det kjedelig, spesielt på de diskotekene der det er 100 folk i kø ved baren, dårlig musikk, og helt stappa fullt. Anonymkode: c12a5...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Del Skrevet 12. juni 2016 Hjemmefester er best, det har jeg synes hele mitt "voksne" liv. De jeg kjenner som vil på byen vil alltid dit for å få seg et ligg eller treffe en eller annen idiot de er forelsket i. Går heller hjem jeg Anonymkode: 6acb4...bc4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 12. juni 2016 #14 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg liker også godt hjemmefester Jeg liker byen også, men da på rolige steder og ikke for ofte. Pengene flyr når man drar på byen! Men folk er jo forskjellig og det er vel tydelig at flere av dine venner liker å dra på byen. Kanskje de synes det er hyggelig med hjemmefest, men kanskje de synes det blir litt "slapt" etterhvert og derfor vil dra på byen utover kvelden. Hvis du selv har hjemmefest så kan du kanskje invitere dem litt tidligere enn du pleier? Folk vil stort sett ikke dra på byen for tidlig heller. Så da varer hjemmefesten litt lengre og kanskje du føler du får mer ut av det med litt lengre tid før de stikker på byen Og husk at du ikke behøver å bli med på byen dersom du ikke har lyst! Spar heller pengene og finn på noe annet kjekt resten av kvelden når de andre drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feyfeyhey Skrevet 12. juni 2016 #15 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Den 6/12/2016 at 19.02, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #16 Del Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, H.T.S skrev: Om det er bare 1 eller 2 som blir igjen så ville det jo blitt litt teit om alle de andre skulle blitt igjen kun pga de to. Man vil jo gjerne ut å møte nye mennesker, få med seg utelivet. Å bare sitt hjemme hos noen blir fort veldig ensforming. Men da er vi uenig om det, for jeg synes byen er kjedelig Anonymkode: 1951c...ec0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uN91s Skrevet 13. juni 2016 #17 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Jaa, er klin lik deg TS! Håper virkelig jeg finner venner som mener det samme som deg og meg! Hater at alle vennene mine alltid skal ut på byen. Skulle ønske vi bare kunne drikke vin, spise god mat og snakke med god musikk i bakgrunn. Men neida, vi skal absolutt ut i kulden, stå 40 min i kø for å komme inn på en fullstappa nattklubb med alt for høy og dårlig musikk. Så mister vi alle hverandre og må bruke 20 min på leting. Endelig finner du én, men den personen leter også etter noen. Etter at alle er samlet igjen skal vi ut på dansegulvet og danse til dårlige russelåter og bli klådd på av ekle fulle menn. Går ikke an å snakke pga støynivået så man bare smiler og nikker til folk som snakker til deg. Så man blir jo ikke kjent med noen nye uansett. Når endelig klokken passerer tre og folk skal hjem gjenstår 1 time i taxikø. I tillegg er dette samme opplegget hver gang. Skjer jo aldri noe nytt eller spennende. #rant Pleier som regel å legge opp jobb til helger eller bare være hjemme. Hater virkelig byen Derimot å nyte et par glass vin med god mat og bra folk er topp! Det kan jeg gjøre ofte. Men er bare familien min som liker slikt, så skjer nesten aldri. Endret 13. juni 2016 av uN91s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 13. juni 2016 #18 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg kan kose meg på byen også, men veldig ofte er vorspielet den beste delen av kvelden. Særlig om man har en stor fest, det kan jo bare ikke toppes. Men det blir liksom alltid en liten krampaktig tur innom byen og så tilbake til festen igjen etterpå eventuelt. Spørs jo hvor man går, har noen venner som liker helt jævlige steder, da rømmer jeg gjerne fra dem når vi drar ut og går og møter noen som er på et kulere sted. Hvis ikke står jeg der og mister helt formen av kø, dårlig musikk og kjipe mennesker, og livet er bare for kort. Men er jeg på et veldig bra sted så kan det være topp stemning på byn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 13. juni 2016 #19 Del Skrevet 13. juni 2016 Enig, liker også best hjemme fester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #20 Del Skrevet 13. juni 2016 Så deilig at flere tenker det samme som meg jeg skjønner ikke hvorfor alle MÅ på byen. Hvorfor ikke bare kose oss hjemme hvor vi har det gøy og vi slipper å blakke oss helt på byen? Neida, ut på byen må de. Det verste er jo alle køene enn må stå i. For ikke å snakke om taxikøen hvor 99% av folka der er irriterende! Ts Anonymkode: 46ad9...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå