AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 https://petterssonsblogg.se/2016/06/12/bacon-ar-gott-det-smakar-frihet/#more-165849 Moralpolisen patrullerar gatorna för att se till att allt är i sin ordning, men det stoppar inte vissa muslimer från att njuta en smak av frihet. Underjordiska restauranger, där man kan få en paus från sharialagarna, har dykt upp i huvudstaden Teheran. Där kan man klä sig mer fritt, ta ett glas vin och äta fläskkött. ”Jämfört med normala restauranger, är priserna lite högre, men inte överdrivet. Det är verkligen inte billigt för restaurangägarna att köpa förbjudna produkter ”, sade en anonym kund på en underjordisk restaurang i Teheran. ”För mig är värt priset! Det smakar frihet” Jeg har ei tyrkisk venninne og hun lager mat til sine svigerforeldre med svinekjøtt. De vet det ikke, men hun har barn som hun vil skal bli så norske som mulig. Og de bor sammen og spiser derfor sammen daglig. Hvor vanlig er det at muslimer smaker på friheten i Norge? Anonymkode: 41425...a1f 2
stan Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Som en god mann sa : "Det er det som kommer ut av munnen som gjør uren, ikke det som går inn." Men jeg syns det er en dårlig idé å narre folk. Både med å lure dem til å spise svinekjøtt, men enda mer å lure dem til å tro det er galt å spise svinekjøtt. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 24 minutter siden, stan skrev: Som en god mann sa : "Det er det som kommer ut av munnen som gjør uren, ikke det som går inn." Men jeg syns det er en dårlig idé å narre folk. Både med å lure dem til å spise svinekjøtt, men enda mer å lure dem til å tro det er galt å spise svinekjøtt. Enig med deg at det er galt å lure folk. Men hun sier at de er stokk konservative og hun vil ha familien integrert, de har tenkt seg å bli i Norge. TS Anonymkode: 41425...a1f
stan Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg at det er galt å lure folk. Men hun sier at de er stokk konservative og hun vil ha familien integrert, de har tenkt seg å bli i Norge. TS Anonymkode: 41425...a1f Integrert er jo bra. Men det er jo kanskje andre ting i tillegg til bacon som skal til? Men har de først fått smaken på bacon, så er de hekta☺ 1
Nordvesta Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Tråden ryddet for spekulasjon og flyttet til forum for mat og drikke Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Hahaha fikk jeg meg en god latter her . Anonymkode: 63233...b61
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Jeg kjenner mange muslimer som driter i reglene, men det er uten unntak oppegående mennesker med utdannelse av noe slag. Anonymkode: df2ee...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå