Ayesh Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Hei Jeg er nesten ferdig mensen idag. Igår kjente jeg litt vondt i ene brystvorte. Idag når jeg våkner ser jeg at jeg har liten hvit kvise der. Hva kan det være? Aldri i livet hatt noe sånt før. Det er ikke hele brystvorten som gjør vondt. Bare der det er kvise Ayesh Endret 12. juni 2016 av Ayesh
Gjest Theakri Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 10 minutter siden, Ayesh skrev: Hei Jeg er nesten ferdig mensen idag. Igår kjente jeg litt vondt i ene brystvorte. Idag når jeg våkner ser jeg at jeg har liten hvit kvise der. Hva kan det være? Aldri i livet hatt noe sånt før. Det er ikke hele brystvorten som gjør vondt. Bare der det er kvise Ayesh dessverre så er det sånn at kvisene dukker opp de sykeste plassene.. jeg har også fått det på brystvorten en gang , og jeg får aldri kviser men jaggu måtte det komme en akkurat der.. ikke noe stas.. vil tro det er en vanlig kvise du har også som snart forsvinner
Ayesh Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2016 3 minutter siden, Theakri skrev: dessverre så er det sånn at kvisene dukker opp de sykeste plassene.. jeg har også fått det på brystvorten en gang , og jeg får aldri kviser men jaggu måtte det komme en akkurat der.. ikke noe stas.. vil tro det er en vanlig kvise du har også som snart forsvinner Ok men den er så vond. Burde jeg klemme på den
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Vask hendene dine godt og punkter hele kvisen. Sett på plaster med litt sårsalve under om den væsker seg. Da unngår du flekker på klærne. Hva har forresten dette spørsmålet på årøvere og ufrivillig barnløs forumet å gjøre? (Når du nesten er ferdig med månedens menstruasjon.) Anonymkode: 1d91d...edb 1
emhanse Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vask hendene dine godt og punkter hele kvisen. Sett på plaster med litt sårsalve under om den væsker seg. Da unngår du flekker på klærne. Hva har forresten dette spørsmålet på årøvere og ufrivillig barnløs forumet å gjøre? (Når du nesten er ferdig med månedens menstruasjon.) Anonymkode: 1d91d...edb ...fordi hun er prøver og for oss som har fulgt med henne en stund vet at hun har vært gjennom endel for å prøve bli gravid? 2
Ayesh Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, emhanse skrev: ...fordi hun er prøver og for oss som har fulgt med henne en stund vet at hun har vært gjennom endel for å prøve bli gravid? Ja jeg prøver fortsatt å bli gravid. Så kvise på brystvorte kan ikke være tegn på graviditet da jeg nettop ble ferdig med mensen
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 3 timer siden, Ayesh skrev: Ja jeg prøver fortsatt å bli gravid. Så kvise på brystvorte kan ikke være tegn på graviditet da jeg nettop ble ferdig med mensen ...men hvorfor poste et slikt spørsmål i dette forumet? Det har jo ingenting med prøving eller graviditet å gjøre, og hører strengt tatt heller innunder Kropp og helse. Ikke at det gjør meg noe, det virker bare litt som om du har misforstått hva dette forumet brukes til, og jeg tror du ville fått mange flere gode svar i Kropp og helse. Post tråden der i stedet du Anonymkode: ba5f8...077 1
Ayesh Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ...men hvorfor poste et slikt spørsmål i dette forumet? Det har jo ingenting med prøving eller graviditet å gjøre, og hører strengt tatt heller innunder Kropp og helse. Ikke at det gjør meg noe, det virker bare litt som om du har misforstått hva dette forumet brukes til, og jeg tror du ville fått mange flere gode svar i Kropp og helse. Post tråden der i stedet du Anonymkode: ba5f8...077 Ok beklager. Jeg poster der ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå