AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg løfter katten min mye og "dytter" ansiktet inn i pelsen å kysser på hun, men dette er jo sånt som vi mennesker vet er kjærlighet! Vi blinker ofte til hverandre,så jeg regner med hun skjønner det da. Men er det noen andre triks sånn at hun forstår at jeg er glad i henne? Anonymkode: 51931...da7
stan Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Gi katten mat. Vær vennlig og rolig,så den føler trygg. Kos og klapp. Da vil den ihvertfall like å ha deg rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Du vet hvordan dyr kan lukte redsel? Jeg tror dyr "lukter" at vi blir glad når vi ser dem og. Dét i kombinasjon med alt du gjør for henne, av stell og mat og kos. Anonymkode: 5e6b2...9b2 1
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Dyr forstår ikke sånt, verden er ikke sånn for dem. Det er ikke noe som heter "glad i" for dem, det heter "her får jeg mat og renset pelsen". Det er en årsak til at katter holder til der de får mat, også hos naboen, fordi det er det de lever for. Mat først og fremst. Katter er mer stedsbundne enn menneskebundne, og vil derfor lett "bytte hjem" alt ettersom hvem som gir den mest velsmakende maten, og hvem som har den mest interessante naturen. Hunder er mer lojale, men det er ikke fordi de er "glade i mennesket sitt".,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå