Gå til innhold

Damer som blir sur når de ikke får det som de vil på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld var jeg på byen og ble litt kjente med en dame. Vi flørtet en god del og stemningen var god helt til jeg tenkte å stikke hjem. Hun hintet til meg om at hun bodde i nærheten og at jeg kunne bare sove over hos henne. Det var ikke så veldig vanskelig å tenke seg til hvordan det hadde gått om jeg hadde blitt med henne hjem. Jeg sa til henne at jeg bare vil stikke hjem og slappe av og sove ut rusen. Det var da ting skar seg. Da begynte hun å spørre meg om hun ikke var bra nok for meg. Det var da jeg svarte at jeg heller kunne tenke meg til å bli bedre kjent med henne før jeg sov over hos henne. Videre fortsatte hun med at hun kunne fått med seg hvem hun ville og at jeg burde ikke tro at jeg var noe spesielt. Jeg ble da så lei at jeg bare gikk. Kjente at jeg ikke orket mer.

Dette høres kanskje ut som en usann historie, men det finnes faktisk menn som ikke er gira på opp hoppe til køys ved første møte. Jeg kjenner jeg bare ble oppgitt av denne hendelsen. Har vært borti noen andre damer som har holdt på likedan og de har også blitt sur da de ikke fikk det som de ville med å bli med en mann hjem. Hadde menn blitt like sure når de ikke hadde fått med seg den de ville hjem, så hadde det sannelig vært mange sure menn på byen. 

Heldigvis er ikke alle damene slik.

Anonymkode: 02f9b...1c8

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som en skikkelig tøs :P

Men tro meg. Som dame møter man en hel haug av slike menn også. Hver jævla gang man er ute så vil minst en mann bli sur fordi man ikke vil bli med de hjem :P 

Anonymkode: 4f55e...a4b

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns ikke det høres ut som en usann historie i det hele tatt, og jeg tror ikke det som skjedde med deg er spesielt unikt.
Tror menn virkelig at kvinner hater sex? Det er selvsagt folk av begge kjønn som er ute etter det til det punktet at de ikke takler avvisning. 

Så smålig av henne å være frekk. Reagerte på at hun sa at du ikke må tro du er spesiell. Du er tydeligvis spesiell nok til at hun vil ligge med deg! 

• Liker 5
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa til henne at jeg bare vil stikke hjem og slappe av og sove ut rusen.

Sånn er jeg også. På slutten av en natt på byen når jeg er trøtt og sliten og full så er det siste jeg ønsker å dra med ei dame hjem. Da vil jeg hjem, spise noe mat, sove og pleie bakrusen som jeg vet kommer dagen etterpå. Alene. 

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg ikke. Men hun reagerte som en skikkelig "prinsesse". Så kan det jo være formildende omstendigheter hverken vi eller TS kjenner til selvfølgelig...

Gjest ytmnd
Skrevet

Damer på byen tåler avslag særdeles dårlig fordi de er ikke vant med det.

AnonymBruker
Skrevet

Høyres ut som ei bekjent av meg. Etter to-tre øl trur ho at alle mannfolka eientleg vil ha henne og ikkje kona eller kjærastene. Eg tykje ho er patetisk, og då spesielt etter den eine gongen da min kjære kunne fortelle at ho hadde tilbode han en blowjob på herredassen på sachen. 46 og barnlaus og trur ho kan bare ta seg tilrette og lyge vener og familie opp i andletet. Eg skulle eigentleg ha kutta kontakten for lengje sia, men. Dumme kvinnemenneske!

Anonymkode: a2382...586

AnonymBruker
Skrevet

Slike kvinner (og menn) som oppfører seg sånn som du skisserer er fryktelig patetiske. De takler ikke å bli avvist og kommer med en rekke oppgulp og "jeg kan få en hvilken som helst annen her hjem i senga" for å føle seg bedre. 

Anonymkode: 27cee...4f7

• Liker 2
Skrevet

Altså må bare påpeke at sånn er de fleste menn,bare omvendt. De vil være med hjem,du sier nei og da er du hore,luremus, fitte osv ..

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I går kveld var jeg på byen og ble litt kjente med en dame. Vi flørtet en god del og stemningen var god helt til jeg tenkte å stikke hjem. Hun hintet til meg om at hun bodde i nærheten og at jeg kunne bare sove over hos henne. Det var ikke så veldig vanskelig å tenke seg til hvordan det hadde gått om jeg hadde blitt med henne hjem. Jeg sa til henne at jeg bare vil stikke hjem og slappe av og sove ut rusen. Det var da ting skar seg. Da begynte hun å spørre meg om hun ikke var bra nok for meg. Det var da jeg svarte at jeg heller kunne tenke meg til å bli bedre kjent med henne før jeg sov over hos henne. Videre fortsatte hun med at hun kunne fått med seg hvem hun ville og at jeg burde ikke tro at jeg var noe spesielt. Jeg ble da så lei at jeg bare gikk. Kjente at jeg ikke orket mer.

Dette høres kanskje ut som en usann historie, men det finnes faktisk menn som ikke er gira på opp hoppe til køys ved første møte. Jeg kjenner jeg bare ble oppgitt av denne hendelsen. Har vært borti noen andre damer som har holdt på likedan og de har også blitt sur da de ikke fikk det som de ville med å bli med en mann hjem. Hadde menn blitt like sure når de ikke hadde fått med seg den de ville hjem, så hadde det sannelig vært mange sure menn på byen. 

Heldigvis er ikke alle damene slik.

Anonymkode: 02f9b...1c8

Høres ut som ei med ekstremt dårlig selvtillit og veldig stort bekreftelsesbehov

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tro meg. Som dame møter man en hel haug av slike menn også. Hver jævla gang man er ute så vil minst en mann bli sur fordi man ikke vil bli med de hjem :P 

Anonymkode: 4f55e...a4b

Tell me about it. Slike menn møter jeg alltid på byen. Vil jeg ikke ha ONS med de, så blir de sure. Dette gjelder begge kjønn.

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

En ting er vel det at noen kvinner lever i den illusjon at men vil ha sex 24 timer i døgnet 365 dager i året og tar til takke med hva som helst så lenge det har et hull i seg.

Skrevet

Noen tåler ikke avvisning rett og slett. Som andre her nevner, mange av de har et stort bekreftelsesbehov. Du kan jo bare være glad for at du ikke ble involvert noe mer med personen.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, tilsvarende ting har skjedd noen ganger med meg også. Så typisk norske kvinner, oppføre seg som primadonnaer og tåler ikke at de ikke er verdens navle. 

Anonymkode: 06e5d...b19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ignorert en pen dame fordi jeg var opptatt (i forhold) hun ble sur og ropte; DRITTSEKK . Flire ennå av den episoden, fikk en liten ego trip! Bedre selvfølelse og selvtillit 

Anonymkode: 47339...d1f

Skrevet

Tråden er ryddet for hets, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare var veldig full? Må innrømme at jeg ikke er veldig stolt av det, men erindrer en gang jeg hadde samme reaksjon som hun... Ikke et av mine beste øyeblikk...

Anonymkode: 74b52...f93

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi får si , fylla har skylda :P Mange gjør jo dumme ting i fylla. Har også fått slengt etter meg luremus, bare fordi jeg ikke blir med hjem til en random fyr for å knulle. Å være hyggelig er tydeligvis synonymt for mange, å ville knulle, haha

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tilsvarende ting har skjedd noen ganger med meg også. Så typisk norske kvinner, oppføre seg som primadonnaer og tåler ikke at de ikke er verdens navle. 

Anonymkode: 06e5d...b19

Da er det veeeeldig mange norske menn med primadonna nykker. Er jo akkurat sånn 99 % av mannfolk som blir avvist oppfører seg ute på byen også. Har funnet ut at eneste som funker å si uten at det blir sure miner og luremus kommentarer er at "skulle gjerne blitt med deg men har dessverre mensen" de fleste trekker seg da stille tilbake 😉

• Liker 4
Skrevet

Hun var nok veldig klar for en runde med deg, ta det som ett kompliment😉

Jeg er så kjip at jeg gidder ikke no ons i fylla, så møter jeg en intr mann så ber jeg han ringe meg når han er edru😂Og nei, gir ikke ut tlf nr til hvem som helst😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...