Gå til innhold

Ufeminin - uattraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så ufeminin som det går an, går som regel rundt i løssittende klær jeg synes er komfortable, bruker kun sminke ved spesielle anledninger og driver en del med mannsdominerte sportsgrener. Fikk høre fra en veninne at det er uattraktivt, hva synes dere? Hva synes dere mannfolk som slike jenter?

Anonymkode: 6d3a1...779

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg syntes ei ærlig jente er mye mer attraktiv en ei som sminker seg så hu ikke er til og kjenne igjen

Anonymkode: b26cd...6f0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns du er skamløs og burde begynne med sminke og finklær. Vi har ikke et fritt Norge for at kvinner skal gå rundt i slaskeklær

Anonymkode: c08de...c67

• Liker 2
Gjest Vause
Skrevet

Noen menn liker slike kvinner også, du trenger så absolutt ikke å bruke sminke og feminine klær for å være attraktiv. Så vil nok påstå at "venninnen" din tar skrekkelig feil, i hvilken grad man er feminin bestemmer ikke hvor attraktiv man er. Noen menn liker kvinner som sminker seg, lakker neglene, smykker seg og jåler seg til mens noen menn liker kvinner som er avslappet, ikke bruker lang tid på utseende og er veldig nøytrale/naturlige til enhver tid. Alle er forskjellige og man har gjerne forskjellige meninger om dette også. :) 

Skrevet

Jeg syns at en person er vakker utelukkende om den har på seg løse bukser eller tights, akkurat som jeg kan syns at noen ikke er attraktive selv med alle de rette tinga rundt seg. Det kommer virkelig an på personen.

Likevel, er det lett å se at "mainstream" skjønnhet scorer gjerne flere punkter hos folk flest, rett og slett fordi det er mest vanlig. 
Det betyr ikke at man må være det, eller at det er det som er best for deg, det er bare mest vanlig

Skrevet

Ja, her får vel mannfolk være i flertall på svar, men jeg kler meg normalt dvs i litt nye klær jeg trives i men sminker meg ikke. Er meg sjøl bare,så får de si hva de vil.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så ufeminin som det går an, går som regel rundt i løssittende klær jeg synes er komfortable, bruker kun sminke ved spesielle anledninger og driver en del med mannsdominerte sportsgrener. Fikk høre fra en veninne at det er uattraktivt, hva synes dere? Hva synes dere mannfolk som slike jenter?

Anonymkode: 6d3a1...779

Jeg sminker meg kanskje 1-2 ganger i året, om jeg orker! Jeg gikk, frem til for noen får år siden, utelukkende i dongeri og en løs topp/genser. Jeg er scifi nerd, og gamer. Jeg elsker marvel filmene, og seriene. Jeg spiller masse brettspill med venner (mest mannlige).

Og likevel, så sitter jeg her og har verdens beste kjære <3 Så ja, det finnes folk som liker sånne jenter! :D Mange av dem faktisk! ;)

nå er jeg blit litt mer feminin med de siste årene, av eget valg :) dvs, jeg er begynt å bruke kjoler til hverdags, og prøver å fikse håret litt, bruker neglelakk osv.. men fortsatt ingen sminke.. lillesøss på 23 fortviler! ;) *ler* 

Skrevet

Mange menn syns sminkejenter med høye heler og løsvipper er skummelt, fjernt og rart. Det er vesentlig lettere for disse å snakke med jenter de har mer til felles med. Attraktivitet kan være så mangt. Min eks er enormt populær blant gutta, men hun har mer til felles med en  skiftenøkkel enn en veske. Litt av begge verdener er nok den optimale miksen for mange menn. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Puny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...