Gå til innhold

Sjekket opp av uattraktive.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og nesten hver gang jeg er ute blir jeg sjekket opp av jenter jeg selv finner uattraktive. Likevel så tenker jeg ofte at det var kjempetøft av dem å ikke bare komme bort til meg, men legge inn en genuin innsats for å sjekke meg opp. Lurer på om det er flere sånn som ikke blir sjarmert, men likevel tenker tenker positivt om personen som forsøkte å sjekke deg opp.

Lurer også på om man kan komme med et fint kompliment til personene uten å virke ovenfra og ned. 

Selv sier jeg som oftest bare at jeg har kjæreste samt at jeg sender dem til en kompis som er singel. De går som oftest bort til ha samt får napp så det er jo egentlig ikke så dårlig gest jeg kommer med.

Anonymkode: 02301...142

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok å si at du har kjæreste. Det blir bare nedlatende å skryte av at de turte sjekke deg opp. Så ja, alt er fint slik du gjort det nå.

Sak løst

Anonymkode: d0672...25a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er greit å svare som du har gjort.

Men en ting jeg legger merke til er at det virker som menn ikke sjekker så mye opp lenger, men at de heller lar det være opp til damene. Du nevner ikke noe om du selv sjekker opp damer? Gjør du det?

Jeg er for eksempel ikke en kvinne som liker å gå rundt og sjekke opp menn, så synes det hadde vært fint om menn tok mer kontakt om de er interesserte.

Anonymkode: 3e5e4...41c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er greit å svare som du har gjort.

Men en ting jeg legger merke til er at det virker som menn ikke sjekker så mye opp lenger, men at de heller lar det være opp til damene. Du nevner ikke noe om du selv sjekker opp damer? Gjør du det?

Jeg er for eksempel ikke en kvinne som liker å gå rundt og sjekke opp menn, så synes det hadde vært fint om menn tok mer kontakt om de er interesserte.

Anonymkode: 3e5e4...41c

Stemmer det. Vi har likestilling nå, eller?

Anonymkode: 09d53...0b2

• Liker 1
Gjest SuperSonic
Skrevet (endret)

Du får gjerne avvise de for at du ikke synes de er noe attraktive. Bare husk at du er nok ingen James Dean du heller, og at et menneske blir finere med en kjekk personlighet. Personligheten blir du ikke kjent med første minuttene, så gi folk en sjanse

Endret av SuperSonic
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det. Vi har likestilling nå, eller?

Anonymkode: 09d53...0b2

Nei. Likestilling ville jo være at begge sjekker opp like mye.

Anonymkode: 09217...8f4

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det jeg synes er viktigst er egentlig å vise personen respekt og ikke gjøre noe dumt som å fnyse eller å le. Dette gjelder uansett hvem man avviser. Det å si at damen var tøff som kom bort og tok intiativ og faktisk mene det er en god tanke, men det kan lett oppfattes av den andre som noe man sier for å gi et plaster på såret. Jeg synes det er greiest å bare si at man er opptatt eller at man ikke er interessert på den måten. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...