AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Har aldri hatt noen kjæreste, aldri hatt samleie og faktisk aldri kysset noen (på munnen). Ville du sett på det som en god ting/ikke gjort deg noe, eller ville du snudd i døra? Kan tilføye at jeg er 20 år. Anonymkode: 5079d...9b4
happiest Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Jeg tror det ville kommet an på litt diverse. Selv liker jeg at det er mannen som tar litt styringen, og det er jo gjerne ikke så lett for en som ikke har rørt en jente før, forståelig nok. De fleste vil nok være ganske usikker i starten, og det må jeg innrømme er litt avtennende. Dette er min ærlige mening da, men det finnes nok jenter som ikke har noe i mot det Det er ikke dermed sagt at jeg aldri kunne datet en jomfru.
chouette Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 En tjueåring hadde ikke vært noe problem. Du er jo purung! En tredveårig jomfru derimot, hadde vært litt turnoff i min verden ja.
Forundret.. Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem. Trenger ikke ørten partnere for å bli erfaren. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Jada det kunne jeg nok, men er jo greit å skaffe seg litt erfaring hvis du er mann før man slår seg til ro hvis man har mulighet til det. Anonymkode: 4c534...368
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Jeg ble sammen med en som var jomfru og hadde ingen problemer med det. Han var den beste sex partneren jeg noen gang har hatt (jeg har hatt mange). Ga han litt veiledning for å vise han hva jeg liker og ikke, men der er vi så forskjellige at jeg tror de fleste trenger litt veiledning når de får seg ny partner uansett. Nå hadde jeg veldig sterke følelser for han og tror egentlig dette hadde mer å si enn erfaring. Dessverre fikk vi bare ett år sammen før han omkom i en ulykke. Anonymkode: efcbc...21d 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Ja, ikke noe problem. Datet tidligere en på 26 som var jomfru og ikke hadde hatt dame før. Det var ikke det som "ødela" for oss. Anonymkode: c954d...c3d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 En av grunnene til at du er jomfru er at du spør kvinner om råd. Anonymkode: 25a3e...d96 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 11 timer siden, happiest skrev: Jeg tror det ville kommet an på litt diverse. Selv liker jeg at det er mannen som tar litt styringen, og det er jo gjerne ikke så lett for en som ikke har rørt en jente før, forståelig nok. De fleste vil nok være ganske usikker i starten, og det må jeg innrømme er litt avtennende. Dette er min ærlige mening da, men det finnes nok jenter som ikke har noe i mot det Det er ikke dermed sagt at jeg aldri kunne datet en jomfru. Han kan Være dominant i senga, men du må Være villig til å ofre de første 4 gangene for at han kan bli trygg på det tenker jeg. Du hadde vel gjort det om du var forelsket i han? Anonymkode: 147e8...e09
happiest Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kan Være dominant i senga, men du må Være villig til å ofre de første 4 gangene for at han kan bli trygg på det tenker jeg. Du hadde vel gjort det om du var forelsket i han? Anonymkode: 147e8...e09 Selvfølgelig. Er man forelsket så er man forelsket. Men hadde jeg vist om det på forhånd, så er det ikke sikkert at jeg hadde gått på en date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå