AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Den følelsen! Når du sitter å koser deg med litt potetgull. Foreldren dine er på besøk men har tatt kveld. Du hører faren din står opp og går på do. Hva som gjøres der er det ingen tvil om av lydene som kommer. Så skyller han ned og kommer ut. Uten at du hører vannet i springen renner. Han kommer inn på stua og grafser godt i potetgullskåla, slafser det i seg og går å legger seg igjen 🙊🙈 får lyst å brekke meg. Har lagt merke til dette de siste årene. Tror aldri han vasker hendene etter dobesøk. Har sagt det til han noen gang når det har passet seg sånn, men det har ikke blitt bedre. Kjenner spysmaken i munnen når toåringen tar imot godter eller mat fra de ekkle hendene hans 😷😖 Mamma klager støtt over svarte fingermerker på skuffer og skal hjemme hos dem 🙊 nok rett og slett etter skjelden håndvask. what to do? Hilsen kvalm Anonymkode: f20d2...05a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Det er ekkelt! Hadde sagt fra helt til han faktisk vasket seg hver gang etter dobesøk. Nå har jeg bakteriefobi (så er nok litt mer opptatt av god håndhygiene enn mange), men det der er ekkelt uansett. Du kan spørre han om han hadde likt at du/dere gjorde det samme. Anonymkode: 01bfb...df1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Håndsprit når han kommer inn døra. Si du er redd for å bli syk. Anonymkode: 589a6...bff 1
Forundret.. Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Jeg hadde kastet meg over skålen og forsvart den før han nådde frem. Usj 1
Arabella Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Skriv på et ark med tusj, store bokstaver: HAR DU HUSKET Å VASKE HENDENE? Lim dette på døren, så ser han det når han skal gå derifra. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå