AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Ville du brydd deg nevneverdig hvis noen gjenkjente deg? Hva er dine tanker, og hvordan ville du eventuelt reagert? Anonymkode: 85b1e...2c8
happiest Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Hva mener du med gjenkjenne? At en kjenner deg igjen på gaten etter å f.eks ha sett bilder av deg?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, happiest skrev: Hva mener du med gjenkjenne? At en kjenner deg igjen på gaten etter å f.eks ha sett bilder av deg? Ja, til dels. Hvis folk tilfeldigvis kjenner deg igjen utifra bilder, men også hvis noen du kjenner (venner, familie, kollegaer øvrige bekjente osv) hadde kjent deg igjen ut i fra noe du har skrevet eller eventuelt bilder. Anonymkode: 85b1e...2c8
Bloodless Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Mener du at noen jeg kjenner irl hadde kjent meg igjen her inne? Nei, overhodet ikke. Sier like mye idiotisk overalt. 1
happiest Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Det kommer an på. Er det bilder eller noe du har skrevet du kan stå inne for, så tenker jeg det hadde vært ok å bli gjenkjent. Men hadde jeg derimot fått et nakenbilde på avveie og folk kunne kjent meg igjen pga. det, så hadde jeg nok ikke likt det.
kaffepulver Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Hadde ikke brydd meg! Er ganske åpen om ting og det jeg skriver her vet de fleste om meg, av de som kjenner meg godt så klart. Hadde absolutt ikke føltes som en krise uansett.
KittenOfDoom Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Hadde tatt det helt med ro. Står for alt jeg skriver på internett
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 Hadde sikkert gått greit men hadde foretrukket en heads up om hvem du var og at jeg var blitt gjenkjent. Anonymkode: 548b9...c51
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #10 Skrevet 11. juni 2016 Jeg er ikke en person som det er noen grunn til at folk skulle bry seg om, så meh. Kunne eventuelt utnyttet situasjonen ved å overdrive meninger og skape kontrovers, for så å selge bøker i hopetall. Anonymkode: 52dfd...720
Gjest Becky48 Skrevet 11. juni 2016 #11 Skrevet 11. juni 2016 Jeg er for så vidt den samme både her og i virkeligheten så jeg hadde ikke brydd meg om noen hadde kjent meg igjen.
Arabella Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Det er bare noen få som vet at jeg er på KG, men de vet ikke nicknavnet mitt. Hvis noen skulle være så nysgjerrige, ville de fått litt av en jobb med å lese i håp om å finne noe som kunne avsløre meg. Jeg har ingen hemmeligheter her.
Fotballflue Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 Nei, bryr meg ikke nå lenger. Men tidligere syns jeg det hadde vært flaut hvis noen kjente meg igjen. Selvom jeg ikke har skrevet noe veldig personlig her, som jeg kan huske. Det er jo egentlig litt pinlig å henge på kg, men jeg tenker at om noen kjenner meg igjen, så henger de jo selv her, og det er vel like pinlig
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #16 Skrevet 12. juni 2016 Om du tror du kjenner igjen noen basert på hva som skrives her oppdiktet eller ei, hvorfor bry seg? Anonymkode: c73ea...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå