Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Politiet har jo understreket at somalieren er ettersøkt som VITNE i saken. Men folk tenker nok sitt i og med at han var den siste som ble sett sammen med henne...

Skrevet

Det er dessverre alltid slik. Folk går rundt og tror de vet hvem den skyldige er, som om de vet mer enn de som faktisk er involvert i saken. Jeg synes slik sladring rundt kriminelle handlinger, spesielt mord, er en uting.

Skrevet

Forhåndsdømming er en uting! :fy:

Men det er jo typisk. Sånn er det i alt for mange saker. Spesielt hvis det er snakk om innvandrere.

Skrevet

Forhåndsdømming er også rimlig utbredt her på nettet, og spesielt i forumer som dette. Man kan ha 100 meninger, men dersom 1 strider imot hva som er "sunt" og ifølge majoriteten "normalt" blir man uglesett pga det. Påstår ikke at alle forhåndsdømmer, sier bare at det er utbredt og at det er lett å forhåndsdømme her også.

Spesielt om det er snakk om innvandring, for da kommer de fleste med meninger som er stikk i strid med hverandre. ;)

Skrevet
Det er dessverre alltid slik. Folk går rundt og tror de vet hvem den skyldige er' date= som om de vet mer enn de som faktisk er involvert i saken. Jeg synes slik sladring rundt kriminelle handlinger, spesielt mord, er en uting.

Helt enig i dette, og synes det er enda verre at det er media som fører an denne sladderen. Jeg tror det i tillegg ødelegger noe av rettssikkerheten, når media først har navngitt en mistenkt må han nesten bli dømt, for at folk skal bli tilfreds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...