Lojal31 Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Hei på dere damer, Trenger tips og råd fra dere. Kun seriøse svar, takk på forhånd😊 Gjelder ei jeg ble kjent med på Møteplassen. Vi snakket sammen litt begynnelsen, men etterhvert så tok det av. Jeg likte personligheten egenskaper verdier ho hadde, samme gjorde ho med meg. Ho kom plutselig med at ho skulle besøke ei vennennine i den byen jeg bor, om jeg ville kanskje møte ho. Jeg svarte ja det hadde vært koselig. Noen dager seinere vi snakket, ho fortalte at ho kom ut av 10-11 års forhold,pga vonde opplevelser osv,vært singel i 5 mnd.Jeg fortalte at jeg kom ut av 9 års forhold,pga fungerte ikke lenger med barnemora,vært singel i 1 år. følte den spesielle kontakten med henne atjeg fortalte henne om min fortid, hva jeg var før,hva jeg har blitt til nå.Vonde ting osv..Plutselig så åpent ho seg med sin fortid. Ho merket at jeg skjønte henne,følte hennes smerte. Selvom man opplever ulike vonde ting i fortid,men smerten er den samme,mener jeg. Ho ga meg nr sitt,uten at jeg spørte om det, samme gjorde jeg også. Ble venner på facebook. Snakket sammen via sms løpet av den helga. Hadde første tlf Mandagen som varte over 3 timer,samme skjedde dagene etter det,noen av dagene så snakket vi sammen 5-6 timer. Begge fikk så kontakt med hverandre, begge følte så avslappet,ro i sjelen, begge merket forelskelsen. Og ble glad i hverandre. Rart for mange kanskje,siden vi hadde ikke møtt hverandre enda. Så kom den Torsdagen,ho skulle reise til den byen, for ordne oppi i den siste delen av tidligere forholdet, og besøke noen venner. Vi snakket litt på tlf,og sms, ville ikke mase så på ho,siden ho hadde nok å gjør,tenke. Men Torsdagen som var, så kom ho til hjembyen min,for besøke venneninna si. Jeg hentet henne på flyplassen,noe vi hadde snakket om og avtalt. Tok med ho på en fin strandplass, vi satte oss ned. Pratet om min fortid og ho sin, fint å gjøre det face2face, siden vi hadde gjort det på Tlf. Ho begynte å snakke om at ho hadde blitt forelska i meg,gitt all in. Men redd for binde seg opptil noe,siden diverse problemer ho jobber med seg sjøl, mye å tenke på,timer med psykolog pga tidligere forhold med eksen. Da sa jeg at jeg har ikke hastverk,god tid til alt,stikker ikke av. Selvom jeg kjente den sterke følelsen for ho. Så begynte vi å snakke om min fortid og ho sin. Ho reiste seg opp, kom bort mot meg,klemmet på panna mi,og så kysset vi. Ble veldig spesielt øyeblikk. Satte seg på fanget mitt. Vi snakket om alt og koste oss i det fine været. Vi var på den stranda noen timer, dro etterhvert til sentrum for finne en plass å spise på. Satt på bussen holdt hånda til hverandre,kysset hverandre. Reint forelskelse. Perfekt stund med god mat,med øyekontakt,smile til hverandre,holde hånda til hverandre. Når vi var ferdig med spise. Så ville jeg ta ho med på en plass,sykt fint der ved bystranda,fin utsikt mot havet,holdt hånda hennes og kysset henne. Når vi endelig kom opp der på den finne plassen, så sier ho runde 2, ville være ærlig om en ting. Så sier ho at ho merket ikke noe forelskelse plutselig. Det var en kjip øyeblikk,holdt meg rundt,og sa at jeg hadde alt annet,personlighet,egenskaper,utstråling,utsende,verdier, men ho merket ikke forelskelse, tidlig på dagen så hadde ho forelskelsen. Vi holdt rundt hverandre. Så sa jeg,skal vi gå videre,kjøpe den milkshaken jeg prata. Jeg kjøpte en til hver av oss. Fant en benk, satt der. Snakket om forskjellige. Sa hva jeg følte om ho. Sa at jeg ville alltid være der for ho uansett hva som skjer. Sa at forelskelsen kan kanskje komme med tiden. Så ble ho henta av venninnen 30 min etterpå,det var avtalt fra tidlig på dagen. Ga hverandre klem osv.. Når jeg kom hjem så sendte henne mld, Takket henne for dagen,at jeg var glad i henne,likte meg godt i ho sitt nærvær. Samme skreiv ho, skreiv at vi skal holde kontakten,gleda seg til å snakke med meg igjen. Sendte ho natta mld samme dag. Sendte ho god morgen mld dagen etterpå, men fikk ikke noe svar på den, men fikk svar natta mld. Sendte god morgen idag,ikke noe svar, men fikk svar på ettermiddag mld. Spurte henne om dagen var bra så langt. Spurte om ho ville være med på tur imorra/søndag eller en kopp kaffe før ho tar toget. Ho skulle sjekke opp hva planen var for venninninen osv.. Fikk svar seinere ikveld. At det blir ikke noe møte før ho reiser. At imorra dagen var full booket og på mandagen så ble ho kjørt ned til togstasjonen hadde sagt toget gikk kl 12... Svarte tilbake på en fin måte. Hva skal jeg gjøre?Sende henne fremdeles god morgen mld og natta mld, spør henne om åsen dagen har vært osv..? Liker ho veldig godt. Og det vet ho. Hva burde jeg gjøre? Tusen takk for på forhånd😊❤️
Vilali Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg syns hun virker veldig "fram- og- tilbake" og litt vel usikker... Og dessverre virker det ikke på meg, utfra det du skriver, at hun er så veldig interessert allikevel. Men send en melding igjen og ta det derfra. Så merker du fort responstiden og hvor "ivrig" hun er... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå