Gå til innhold

Hva vil en jente på rundt 20 årene ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutt på 22 her, føler selv jeg har et OK utseende, er utadvendt, flink på skole, med på fester, kan også tilbringe lørdagen hjemme (som nå), elsker aktivitet, finne på noe, turer osv, veldig glad i hund. Jeg er ikke sjenert i det hele tatt, har selvtillit, uten å være cocky.

men hva vil dere egentlig ha? Hva er dere ute etter? 

Anonymkode: 1ff14...412

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første du må forstå er at forskjellige jenter ønsker forskjellige ting. 

Anonymkode: b131a...367

• Liker 5
Skrevet

Jenter på 20?

Bekreftelse.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første du må forstå er at forskjellige jenter ønsker forskjellige ting. 

Anonymkode: b131a...367

Hei, kverulant. Forventet ikke en fasit, nysgjerrig på hva folk ser etter :) Forstår folk vil ha forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Som en annen her sier så er vi alle forskjellige, men jeg vil si at du har gode sjanser med en del jenter hvis beskrivelsene dine stemmer. Hele min vennegjeng er veldig glade i hunder, så for de aller fleste jeg kjenner, så er dette bare et pluss. 

Kan bare skrive for min egen del, men det er absolutt pluss at man er eventyrlysten, snill, utadvendt, planer for livet (behøver ikke å ha hele livet planlagt detalj for detalj, men greit å vite litt hva man har lyst til), har livet på stell (i forhold til skole, jobb, bosted osv.), har grei økonomi (behøver ikke å være millionær, men greit at man ikke er neste deltager på luksusfellen). 

Jente 21

Anonymkode: bc507...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt på 22 her, føler selv jeg har et OK utseende, er utadvendt, flink på skole, med på fester, kan også tilbringe lørdagen hjemme (som nå), elsker aktivitet, finne på noe, turer osv, veldig glad i hund. Jeg er ikke sjenert i det hele tatt, har selvtillit, uten å være cocky.

men hva vil dere egentlig ha? Hva er dere ute etter? 

Dra på noen studentfester, så finner du ei. 60% av studenter er jenter, så da har du statistikken på din side.

Anonymkode: 589a7...168

AnonymBruker
Skrevet

Å spørre jenter hva de vil ha er omtrent like effektivt som å spørre en fisk om hvilket agn de liker.

Anonymkode: ad6d7...28a

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å spørre jenter hva de vil ha er omtrent like effektivt som å spørre en fisk om hvilket agn de liker.

Anonymkode: ad6d7...28a

Hadde du kunne gjort det hadde du kunne fått flere fisk. Du kan spørre kvinner, gjør det.

Anonymkode: 03ea9...fd6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...