AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #21 Skrevet 12. juni 2016 22 timer siden, Insidejourney skrev: Har inntrykk av at det er stor forskjell på folks inntekter i Norge, selv om man jobber like mye. Nei, sier du det. Skikkelig smart du Anonymkode: 6b139...33f 2
prt90 Skrevet 12. juni 2016 #22 Skrevet 12. juni 2016 Nå er lønnsnivået ganske likt i Norge da, dette dreier seg nok mer om at det er stor forskjell på hva man bruker enn på hva man tjener. Et par uten bil kan jo fort spare 15.000 i måneden bare der f.eks.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #23 Skrevet 13. juni 2016 Vi er som regel ganske blakke ved månedsslutt, selv om vi tjener over gjennomsnittet. Mange barn og høyt huslån sørger for det. Men vi betaler inn ekstra avdrag på lån når vi har noe til overs, og har aldri problemer med å finne penger til ferie, ny vaskemaskin etc. Det blir bare ikke noe stort, urørt overskudd, for det dukker jo alltids opp noe Nå får jeg feriepenger, men da må jeg betale siste avdraget på sønnens utveksling til Argentina- vips var de nesten borte. Anonymkode: 1876e...db3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #24 Skrevet 13. juni 2016 De siste par årene har jeg planlagt livet etter skilsmissen, og har spart mellom 5000 og 13.000 i måneden. Det blir det en slutt på når jeg skilles. Da får jeg ikke råd til å spare mer enn kanskje en tusenlapp, sikkert. Vet ikke enda. Anonymkode: 724ab...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå