AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Når er det vanlig å gi beskjed? Jeg møtte en forrige helg, vi hadde god kjemi, mange felles interesser og praten gikk lett. Vi planla ny date på første date. Der og da tenkte jeg det var ok, men nå når jeg tenker litt, så tror jeg ikke han er helt min type. Vi har planer å møtes til uken. Han var veldig hyggelig, jeg kan selvfølgelig gå på en date til for å se, men samtidig når jeg sitter med en feeling av at han kanskje ikke er min type, så er det kanskje litt dårlig gjort mot han? Anonymkode: 4ce2e...47c
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Jeg ville gitt det et forsøk til, og så om du fortsatt har den følelsen ville jeg sagt det da. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 4 minutter siden, KaDust skrev: Jeg ville gitt det et forsøk til, og så om du fortsatt har den følelsen ville jeg sagt det da. Jeg kan selvfølgelig det, men jeg er redd det evt. vil bli verre for han siden han da gjerne kan få større forhåpninger. Grunnen til at jeg er litt skeptisk er også det at jeg omtrent ikke har tenkt på han siden vi møttes, noe jeg har gjort med andre dater jeg har valgt å møte igjen. Anonymkode: 4ce2e...47c
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan selvfølgelig det, men jeg er redd det evt. vil bli verre for han siden han da gjerne kan få større forhåpninger. Grunnen til at jeg er litt skeptisk er også det at jeg omtrent ikke har tenkt på han siden vi møttes, noe jeg har gjort med andre dater jeg har valgt å møte igjen. Anonymkode: 4ce2e...47c Om du er helt sikker nå på at han ikke er din type, så er det jo bare å si ifra nå. Gjør det du føler er mest riktig.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 1 minutt siden, KaDust skrev: Om du er helt sikker nå på at han ikke er din type, så er det jo bare å si ifra nå. Gjør det du føler er mest riktig. Jeg får tenke litt på det Men har du noen god ide for hvordan jeg evt skal si det til han? For på første date virket det jo som jeg var veldig enig med han og ville på enda en date, og vi var begge enig i at vi hadde god kjemi. Er redd han tror jeg løy på daten. Anonymkode: 4ce2e...47c
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg får tenke litt på det Men har du noen god ide for hvordan jeg evt skal si det til han? For på første date virket det jo som jeg var veldig enig med han og ville på enda en date, og vi var begge enig i at vi hadde god kjemi. Er redd han tror jeg løy på daten. Anonymkode: 4ce2e...47c Bare si det som det er. Er man ærlig virker det jo genuint nettopp fordi det er det. Du kan jo si det du har sagt her i tråden, at du har tenkt litt i etterkant og at du føler han ikke er din type selvom dere hadde god kjemi. Man kan jo fint ha god kjemi selvom det ikke er på et romantisk vis. Kanskje han føler det på samme måte, du vet jo aldri.
Sandie Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Dra på en date til hvis du er i tvil. Hvis du er helt sikker og ikke vil gi forhåpninger, så sender du bare en melding om at du har tenkt litt igjennom ting,og innser at dere er for ulike til at det kan bli noe mer. Dere har bare møttes en gang,så du skal ikke føle at du må ringe eller møte han for å si dette. 2
John_Felipe Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Om du er veldig sikker så holder det med en melding. Si det som det er og ønsk han lykke til. Om du er i tvil og vil på en date til så slå av en uskyldig løgn om at du har en dårlig dag. Be han overraske deg med noe som kan gjøre dagen din bedre. Her får du se hvor kreativ han kan bli og kansje får du sett andre goder sider av han.. Hvem vet... Kansje han er din type alikevel Funker det ikke så får du bare si fra etter daten, gi han en god klem og ønske han lykke til videre.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Litt for snill og hyggelig kanskje? Anonymkode: 7d54e...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå