Gå til innhold

Går man glipp av noe.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En ting.

Jeg har kun hatt sex med min nåværende samboer. Og snart skal vi gifte oss.

Mange sier til meg at jeg går virkelig glipp av noe som kun har hatt en partner. Er det slik?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Vanskelig å si. Jeg tror det har med ens egen innstilling å gjøre.

Jeg har også kun hatt sex med en- min samboer. Jeg har også tvilt og hatt mine stunder med tenners gnissel over dette med at jeg ikke får "prøve" flere gutter, helt til jeg finner ut at det kun er min egen innstilling om å gjøre. Mange har levd hele livet uten å "pule rundt" på mer enn èn person, og jeg tror at man kan bli like fornøyd med det, bare man jobber litt med seg selv.

Klem fra monogame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Dette tror jeg er veldig individuelt...

Jeg for min del er glad for den erfaringen jeg har (kunne selvsagt vært foruten et par av dem, men jeg angrer aldri på ting jeg har gjort- bare det jeg ikke har gjort), jeg hadde nok ikke klart å holdt meg trofast i det forholdet jeg er i hvis jeg ikke hadde vært med noen andre...

Men det kan nok være som Vinga sier, at det har noe med ens egen innstilling å gjøre.

Kos deg du, og husk at uansett så er ikke alltid gresset grønnere på den andre siden av gjerdet!

koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Du vil vel alltid være nysgjerrig på andre i og med at du bare har hatt èn partner, men om det blir et problem for deg, eller ikke er vel mye hva du gjør det til selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha stor variasjon i sexlivet uten å bytte partner! Det viktigste er at det ikke blir kjedelig (hver onsdag og lørdag) og ensformig (kun misjonær). Er man oppfinnsom og med på å prøve nye ting tror jeg ikke du går glipp av noe med samme partner. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Jeg har kun hatt sex med min nåværende samboer. Og snart skal vi gifte oss. Mange sier til meg at jeg går virkelig glipp av noe som kun har hatt en partner. Er det slik?

Det er, som andre også har sagt, individuelt. Folk er forskjellige, og det som passer for en passer ikke for en annen. Det er derfor helt umulig å gi deg noe fasitsvar, ingen kan fortelle deg at det er slik har begynt å tvile?

Hvis du er ute etter personlige erfaringer: Nei, for meg ville det ikke vært nok.

Uansett. Det eneste som betyr noe for deg er hva som er riktig for deg. Skilsmissestatistikken til side: Kan du leve et godt liv selv om du aldri opplever å ha sex med en annen mann enn din nåværende? Hvis du ikke er helt sikker på svaret, bør du heller ikke gifte deg før du har funnet ut av det. Både du og mannen i ditt liv fortjener såpass før dere avgir løfter ment å vare for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt noen erfaringer før jeg ble sammen med kjæresten min. Min erfaring er at sexen er best med en partner du kjenner og er trygg på. One-night stand er oppskrytt! Så hvis du vil "prøve ut" litt før du blir gift er jeg redd for at du blir skuffet. Uansett om man har erfaringer fra før eller ikke vil det sikkert dukke opp fristelser,men da er det viktig å tenke seg om hvor viktig akkurat den seksuelle erfaringen vil være. (har selv prøvd det, Anbefales IKKE) Ser at flere, som meg, mener at i et parforhold er det viktig at en bruker fantasien og ikke låser seg fast i rutiner og faste kvelder. Man må forske litt på hverandre og være nyskjerrige på hverandres kropper. Det er viktig å gi av seg selv også, ikke bare å få. Det er jo vanvittig opphissende å se at en er god med partneren sin og at men klarer å trykke på de rette knappene ;-) Han jeg er sammen med har ikke vært sammen med noen annen enn meg og jeg føler meg virkelig spesiell som fikk være hans første (og forhåpentligvis eneste..) Han er en fantastisk elsker og jeg vil ikke bytte han ut mot alt i verden! Jeg tror ikke du går glipp av noe stort om du har bare en seksuell partner i livet, så lenge du har det godt og er trygg å tør å være deg selv med han du er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er bare glad til at damene jeg har vært ilag med har prøvd flere før meg!

Grunnen til det er at jeg også har hadd to langtids forhold med jenter som var jomfru,værre "potetsekk" og ha sex med har jeg ikke vært borti :roll: ikke var de villige til og forske heller :(

Nå skal ikke jeg påstå at jeg er den! superelskeren men huff!

Det jeg vil frem til er...trur det lønner seg og smake på andre varer og før du gjør noe så alvorlig og gifte deg.

Kan jo være at du /dere har et bedritent sexliv uten at du vet det :wink:

Men det er nå bare min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig en vanskelig sak å svare på. På den ene siden ville jeg sagt: men på den annen side, kan du allerede nå ha vært så heldig å finne mannen i ditt liv. Dette vet du selvfølgelig ikke enda. Da må du gå inn i deg selv, er du fornøyd med det du har? Er det noe du savner? Noe du tror du kan få andre steder? Dersom du finner ut at mannen din ikke har noen mangler, og du ikke tar deg selv i å savne noe i forholdet, vil jeg si det hadde vært dumt å gå fra ham kun for å finne ut om gresset er grønnere på den andre siden.

Lykke til!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ihvertfall er facts er at du kommer til å gnuge på dette spørsmålet helt til du puler en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du går glipp av noe...

Jeg er sjeleglad for at jeg har prøvd det meste før jeg gifter meg om en måned.

Vet ikke om jeg hadde fått roet meg med bare en sex-partner på samvittigheten.

Jeg tror det er viktig med litt erfaring. Kanskje blir ikke savnet etter noe nytt så stort.

Selvfølgelig kan det også gå bra,jeg ønsker dere i allefall lykke til.

:kul: Ismen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal glemme hele greia om at du er "uerfaren" når det gjelder flere sexpartnere. Har selv hatt flere partnere, men det er med mannen din, den du er glad i du har best sex. Du har IKKE gått glipp av noe, hvorfor andre sier det er vel kanskje fordi de er misunnelige på deg....? :)

Lykke til med bryllupet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Anda nå må du jammen ta deg sammen. Dette er typisk for kvinner som har ligget med flere selv, hvorfor kan ikke hun få lov til noe du selv har gjort da? Kvinnedobbeltmoralen kjenner visst ingen grenser tror jeg.

Nei hun finner det nok ut når hun har ligget med en annen, sånn som deg.

Waco

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ligger dobbeltmoralen i innlegget mitt da? Om jeg har hatt flere partnere, er det vel ikke dermed sagt at det er det riktige. OG hva blir eventuelt konsekvensene om hun går til det skritt og HAR sex med en annen? Antakelig IKKE bryllup i hvertfall. I.o.m at hun er i den situasjonen hun er bør hun legge den tanken om flere sexpartnere død og heller konsentrere om han hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skulle nesten tro at moderverdigheten utelukker jomfrudom, men det er jo helt feil, alle vet at det er jomfrudom som utelukker moderverdigheten.

Waco

siterer den godeste Hugo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

Du går glipp av mye moro, erfaring og andre menn. Men så får du i stedet en følelse av at sex er veldig dyrebart og knyttet opp til kjærligheten til mannen din + en masse andre ting som eg ikke vet noe om. Om "regnskapet" går opp eller ikke, kan kun du selv svare på.

Men håper dere får en god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...