AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Hei! Jeg har et problem med at brystvortene mine ikke blir stive når jeg skal ha sex. Puppene er jo absolutt finest når niplene er stive, mine ser helt fæle ut når de ikke er det. Fryser veldig lett og ofte, så da blir de jo stive. Men er jo ikke kald når jeg er i senga sammen med noen andre... Kan jo også gni over de, men det er jo vanskelig å gjøre diskrè. Har noen tips? Anonymkode: 8a186...796
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Mine var også slik tidligere. Under sex skulle det mye til for at de ble stive. Nå, etter å ha fått barn og ammet i en del måneder er dem kun stive. Stive uansett forhold Anonymkode: 7acd0...68a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Det er helt uvesentlig. Vi er forskjellige. Anonymkode: 69fe2...e2f
Forundret.. Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Mine virker heller ikke slik som jeg føler folk forteller om sine.. Aner ikke hvorfor de ikke er på bølgelengde med resten av meg når jeg er i det rette laget
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et problem med at brystvortene mine ikke blir stive når jeg skal ha sex. Puppene er jo absolutt finest når niplene er stive, mine ser helt fæle ut når de ikke er det. Fryser veldig lett og ofte, så da blir de jo stive. Men er jo ikke kald når jeg er i senga sammen med noen andre... Kan jo også gni over de, men det er jo vanskelig å gjøre diskrè. Har noen tips? Anonymkode: 8a186...796 Hvorfor trenger du å være diskre med dette når du skal ha sex? Anonymkode: 9b8af...747 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Mine "virker" heller ikke, jeg har aldri vært spesielt følsom på brystene så det er kanskje derfor. Det har heldigvis endret seg litt med årene ved at brystvortene nå blir stive ved berøring. Anonymkode: 4cffe...365
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Hvis det er et problem, åpne vinduet så du blir kald? Anonymkode: bcf79...65d 1
Hulderen Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Du får be ham stimulere brystvortene dine, så de blir harde.
Forundret.. Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 21 minutter siden, Hulderen skrev: Du får be ham stimulere brystvortene dine, så de blir harde. Litt kjiipt når de "dør" så fort han slutter da. Han tror kanskje at han gjør noe feil eller at en mister lysten.. Og vanvittig dumt hvis en ikke tør å si fra at de bare sluntrer seg unna.
Chizue Skrevet 11. juni 2016 #10 Skrevet 11. juni 2016 Haha mine er slike også Men så har jeg inverterte brystvorter (innovervendte) Og de popper bare ut en og annen gang...Oftest når de ikke skal gjøre det 1
*Mocca* Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Av alle ting man skal tenke på når man har sex? Har da ingenting å si om de er stive eller ikke? Skjer så mye annet når man har sex uansett, niplene mine er det siste jeg tenker på da.... Nyt isteden, sexen er så mye bedre når man er tilstede mentalt istedenfor å tenke på diverse områder på kroppen og om de er bra nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå