Gå til innhold

Gjorde læreren din dette da du gikk på barneskolen? :p

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når hun skulle hjelpe meg med oppgaver, bøyde hun seg odte over meg og jeg luktet den jævla kaffe vs røyk ånden hele tiden :fnise:

Anonymkode: 4c2a3...a8a

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ja jeg hadde lærer som bøyde seg over da de skulle hjelpe meg med noe. Men jeg kan ikke huske at noen av dem luktet noe. Men nå er det rundt 20 år siden jeg gikk på barneskolen.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når hun skulle hjelpe meg med oppgaver, bøyde hun seg odte over meg og jeg luktet den jævla kaffe vs røyk ånden hele tiden :fnise:

Anonymkode: 4c2a3...a8a

Første jeg tenkte på nå var Fru Røed.

:lol:

Skrevet

Ja, hadde en som hadde spesielt dårlig kaffeånde. Takler ikke lukten av kaffe den dag i dag. :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kaffe eller makrell i tomat. 

Jeg går siste året på lektor-studiet nå og drikker verken kaffe eller spiser mat som kan lukte, mye fordi jeg husker hvor lite jeg syntes om dette da jeg selv var elev. Samme med måten man bøyer seg på :P 

Anonymkode: 1a0ac...f80

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske noen med kaffe/røykeånde. Derimot hadde jeg en lærer som var glad i hvitløk. :unsure:

Anonymkode: cb1f3...955

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror guffen kaffeånde er noe de fleste elever har opplevd. At så mange lærere selv ikke tenker på dette... 

Anonymkode: 0869b...429

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en lærer med ånde som luktet bokstavelig talt avføring. Har tenkt i ettertid at hun må ha vært syk eller noe. 

Anonymkode: b7228...33b

Skrevet

Haha, ja :fnise:

Hadde ei som hang over elevene med kaffe og røyk-ånde, luktet temmelig svette. Husker håret under armene hennes omtrent kilte meg i nakken :bond:

Skrevet

lærerinna mi på barneskolen alltid hadde kaffe- og røykeånde. Lukta sitter som støpt i nesa mi, hver gang jeg tenker på det :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...