AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Sliter med å finne noe mellommåltid jeg kan ha en gang hver dag uten at det blir alt for usunt. Tenker da i form av barer, da dette er enkelt å ta med seg og spise. Har prøvd atkins, men da fikk jeg så vondt i magen, at da går jeg heller sulten! Funker questbars? Tenker nutrilett, men det blir jo svindyrt! Anonymkode: 9d526...905
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Hvorfor ikke en liten neve med nøtter? Evt en banan? Kvarg? Skyr? Anonymkode: 7e6b3...c62 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Det finnes mange oppskrifter på barer så du kan lage de rimelig, og med akkurat det innholdet du ønsker Anonymkode: 7e6b3...c62 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Oppskrift her http://www.kk.no/livsstil/s%C3%A5-enkelt-lager-du-hjemmelagde-energibarer-26161 Anonymkode: 7e6b3...c62 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Bruker mye banan, yoghurt eller byggrynslunsj. Sånne barer er svindel. Veldig dyre og ikke bedre enn vanlig mat. Hvis du må ha noe i veska er usaltede nøtter et alternativ. Det er sunt, men inneholder en del kalorier. Anonymkode: 54f53...4b7 1
Snurri Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Skyr, skyr og cottage cheese, pluss den mager cottage cheese med pære og vanilje er sunne og magre alternativer med masse protein. De holder en liten stund i veska i alle fall... 1
Lill3My Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Speltlomper med ymse pålegg Knekkebrød Nøtter+frukt /gulrot Skyr med korn og nøtter Banan og melk Om du ikke har tilgang på kjøleskap kan du legge fryste bær nederst i en boks og ha skyr, korn, yoghurt ol oppå, bærene vil holde yoghurten kald og samtidig gi smak :: Questbar er ikke noe dumt alternativ, men dyrt å venne seg til å ha det hver dag :-) 3
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Questbars er the sh*t! 170-190kcal med deliciousness. Og om du har tilgang på en mikroovn så kan du lage cookies. Ellers har jeg noen oppskrifter du kan få. Både no-bake og bake.
Gjest Vause Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Jeg kupper tråden din litt, trådstarter - hva om man ikke har tilgang på kjøleskap i løpet av en del timer og ikke har mulighet til å holde maten kald eller varm? Innbiller meg at for eksempel wraps hvor man har brukt kremost smaker ekkelt når det har ligget for lenge i normal temperatur (innpakket, vel og merke). For noen er ikke questbar nok heller, altså det metter ikke i flere timer. Gjør iallefall ikke det for min del.
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 6 minutter siden, Badass skrev: Jeg kupper tråden din litt, trådstarter - hva om man ikke har tilgang på kjøleskap i løpet av en del timer og ikke har mulighet til å holde maten kald eller varm? Innbiller meg at for eksempel wraps hvor man har brukt kremost smaker ekkelt når det har ligget for lenge i normal temperatur (innpakket, vel og merke). For noen er ikke questbar nok heller, altså det metter ikke i flere timer. Gjør iallefall ikke det for min del. Da kan man fylle en shake, med proteinpulver og malt havregryn. En scoop whey og 30g havregryn blir ca 210kcal. Så fyller man den så full man vil og heller over litt vann fra 4liters drikkeflaska si når man blir sulten.
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #11 Skrevet 12. juni 2016 Ellers har man jo Oh-Yeah! 360kcal i en bar. Også smaker de helt fantastisk. Kan bestilles på bodypower.se
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #12 Skrevet 12. juni 2016 53 minutter siden, Cyrus skrev: Ellers har man jo Oh-Yeah! 360kcal i en bar. Også smaker de helt fantastisk. Kan bestilles på bodypower.se Kunne spis en liten middag for de kaloriene... Anonymkode: 54f53...4b7
Gjest Ajax Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne spis en liten middag for de kaloriene... Anonymkode: 54f53...4b7 Jamen poenget var vel på farten? Litt enklere med en bar da, enn å ta med seg 100g kyllingfilet, 200g søtpotet, og 100g erter i bilen eller til fots, for så å spise herligheten mens den er kald 😂
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jamen poenget var vel på farten? Litt enklere med en bar da, enn å ta med seg 100g kyllingfilet, 200g søtpotet, og 100g erter i bilen eller til fots, for så å spise herligheten mens den er kald 😂 Pleier ikke andre folk å gjøre det...? 😁 Sikkert greit for mange, men jeg har alltid tid til frokost, lunsj og middag i en eller annen form. Hadde følt det veldig utilfredsstillende å spise en kjip bar og så vite at den inneholder like mange kcal som et helt lite måltid. En banan koster 4 kr., inneholder ca. 100 kcal, smaker godt, er mettende og kan ligge i veska hele dagen så lenge den ikke får for mye juling. Naturens egne ferdiginnpakkede mellommåltid. Anonymkode: 54f53...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå