Gå til innhold

Trives som singel, men søker turvenn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Bifil jente her, heter vel egentlig dame når man er 33 :tongue: 

Jeg har nå lagd meg en profil hvor jeg søker etter turvenn.

Har huket av for vennskap, chat, date OG "søker ikke forhold" 

Jeg trives godt som singel og har klart meg helt fint uten sex også. Jeg kom ut av et ganske dårlig forhold, så derfor søker jeg hverken kjærligheten eller sex fordi jeg ganske enkelt ikke har tilitt lengre på den måten til noen mennesker. Eller selvtillit til sex. Og det går helt fint. Det tar den tiden det tar. 

Men det må da være mulig å finne seg en turvenn uten å måtte love sex eller med tiden, kjærlighet?

Jeg mener at skal man gå inn i et sexuelt forhold eller kjærlighetsforhold, så må bør man, eller jeg kan kun snakke for meg selv, være ferdig med tidligere dårlige opplevelser. Jeg vil jo ikke utsette noen for mine "senvirkninger" etter et psykisk dårlig forhold. 

Jeg har venner ja, men de bor ikke her jeg bor. Og jeg tør ganske enkelt ikke skaffe meg en omgangskrets her heller, nettopp fordi xen min "finner" ut alt jeg gjør. 

Blir veldig glad for seriøse svar. 

Anonymkode: 1fcb1...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen skriver "søker vennskap, chat og date", så tenker jeg at de er ute etter venner og/eller ONS. Kan hende det er fordi du er åpen for date at noen tror du er ute etter sex/kjærlighet. Så joda, jeg tror det er fullt mulig å lete etter en turvenn, men kanskje ikke på en datingside (nå vet jeg heller ikke om det er det du har gjort), i så fall må man i alle fall luke bort de romantiske alternativene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville huket vekk "date" i alle fall, da det ofte sender signaler om at du vil ha noe som kan utvikle seg til noe romantisk eller seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig :P  snakker om å være blind. 

Tusen takk 😊 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde nok tenkt at du hadde vært ute etter ONS siden du har huket av dating men ikke forhold. Så ville fjernet begge de to.

Anonymkode: d15d0...bd5

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.... for da er sjansene litt mer åpent kanskje uten å være for "firkantet" ? 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...