AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Bordkort, hefte med taler, invitasjoner o.l fra man er bedt i f.eks dåp, bryllup, konfirmasjon. Hvor vanlig er det å ta vare på dette? Selv kaster jeg dette. Anonymkode: 8dd61...9a9
herremann Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 kast. evt gjør noe skikkelig ut av det og lag et album sammen med bilder etc.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Jeg kaster det jeg får fra min side av familien, det gjør dessverre ikke min mann med det han får fra sin. Disse minnene ligger og flyter overalt. I bokhylla, i klesskapet, under senga og sikkert mange andre steder. Jeg har gjentatte ganger foreslått å sette dem inn i album, eller i det minste samle dem, men det blir ikke gjort. Jeg har mest lyst til å kaste alt jeg kommer over når han uansett ikke ser ut til å bry seg mer om papirene enn at han lar dem ligge og flyte over alt. Anonymkode: 8dd61...9a9
Million Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Kaste det. Ellers blir det bare skuffefyll. Driver og tømmer kottet og diverse skap og skuffer nå i forbindelse med flytting snart. Finner da alt mulig rart jeg har tatt vare på. Bursdagskort til sønnen min fra diverse aldere, kanskje gitt av folk han ikke engang lenger husker og som ikke bor her. Jeg kaster. Han kommer aldri til å bry seg om gamle bursdagskort jeg har tatt vare på alikevel, skjønner ikke hva jeg tenkte på.
Gjest Margit Spat Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Jeg tar ikke vare på slike ting for evig. Har flyttet en del ganger og hatt for lite lagringsplass til tider. Da har slike ting blitt nedprioritert. Jeg angrer litt på at jeg ikke har spart på i alle fall takkekort med bilder osv og satt i album, for det er koselig å se på i etterkant, og det vekker som regel fine minner.
stan Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Jeg legger alt slikt i samme esken jeg har slips og annet tilbehør i. Kaster det som er mest uaktuelt. Men det er litt vanskelig å kaste enkelte ting, spesielt fra begravelser. Det er på en måte den siste rest av de som er gått bort.
Vasa Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Jeg tar vare på det. Ligger for det meste i en skuff i stua. Var glad jeg hadde noen sanghefter nå når vi skulle ha konfirmasjon
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Kjekt å se at det er flere som kaster. Man kan jo ikke ta vare på alt. Anonymkode: 8dd61...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå