anybody Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Og jeg holder på å kreppere av det. Jeg syns det er helt uutholdelig å være hjemme alene til tider, jeg føler jeg må opp og ut av huset. Holde meg i gang. I dag har jeg bare syklet rundt for å ikke tenke for mye. Det føles så kveldende å sitte hjemme, tanken på at jeg har blitt dumpa etter så mange år får jeg nesten litt panikk av. Jeg virkelig hater dette. Hverdagen går greit, når jeg er på jobb, men jeg merker jeg drøyer veldig med å dra hjem, tar noen runder rundt i byen, til tider bare går jeg rundt på kjøpesenteret. Blir litt ekstra på treninga... Helst bare slik at jeg rekker å lage meg middag før jeg må legge meg når jeg kommer hjem... Helgene er dryge syns jeg, og jeg kvier meg hver torsdag mot helgen. Også vil jeg vekk fra denne byen, det er så mye her som han er en del av. Han er overalt... Jeg var blitt så avhengig av han for å føle meg hel Å sitte her i mitt eget selskap føls så meningsløst.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 er det deg på bildet? isåfall har du ingenting å være lei deg for kjære! du kan få selskap av hvilken som helst gutt ikke vær lei deg.Anonymkode: 93967...020 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Føler akkuratt det samme som deg. Så du er ikke alene. Uheldigvis haha Forskjellen er at jeg aldri har hatt kjæreste før fordi jeg er så redd for å være for stygg. Prøver å jobbe med meg selv slik at jeg kan få kjæreste. Er tross alt 24 år og familie/venner spør så ofte om jeg snart har møtt noen. Skulle sårt ønske at jeg hadde kjæreste og noe å fylle dagene med annet enn studie/jobb. Sitter alene, drar aldri på kino, ferie osv. fordi alle vennene mine drar bare med kjæresten. Så er ingenting å finne på. Drar ikke alene for da mister man hele poenget med å dra. Jeg drar ikke på kino for å se filmen. Den kan man alltids se på internett. Jeg drar for å være sosial og finne på noe hyggelig. Men mine venninner prioriterer bare kjæreste for slike ting. Merker også at de nå har begynt å tilbringe helligdager/nyttår osv. med kjæreste i stedet for venner. Så er nok i alderen der par blir mer seriøse. Prøver å gjøre dagene så korte som mulig. Sover halve dagen, trener og drar på kveldsvakt. Er så kjedelig å sitte i det stygge kollektivet alene Anonymkode: 873ab...785
anybody Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det deg på bildet? isåfall har du ingenting å være lei deg for kjære! du kan få selskap av hvilken som helst gutt ikke vær lei deg. Anonymkode: 93967...020 Det kjipeste er vel at jeg ikke klager å slippe noen inn helt enda, har vært på noen dater og snakket med flere menn, men jeg merker at jeg er veldig offensiv... 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler akkuratt det samme som deg. Så du er ikke alene. Uheldigvis haha Forskjellen er at jeg aldri har hatt kjæreste før fordi jeg er så redd for å være for stygg. Prøver å jobbe med meg selv slik at jeg kan få kjæreste. Er tross alt 24 år og familie/venner spør så ofte om jeg snart har møtt noen. Skulle sårt ønske at jeg hadde kjæreste og noe å fylle dagene med annet enn studie/jobb. Sitter alene, drar aldri på kino, ferie osv. fordi alle vennene mine drar bare med kjæresten. Så er ingenting å finne på. Drar ikke alene for da mister man hele poenget med å dra. Jeg drar ikke på kino for å se filmen. Den kan man alltids se på internett. Jeg drar for å være sosial og finne på noe hyggelig. Men mine venninner prioriterer bare kjæreste for slike ting. Merker også at de nå har begynt å tilbringe helligdager/nyttår osv. med kjæreste i stedet for venner. Så er nok i alderen der par blir mer seriøse. Prøver å gjøre dagene så korte som mulig. Sover halve dagen, trener og drar på kveldsvakt. Er så kjedelig å sitte i det stygge kollektivet alene Anonymkode: 873ab...785 Har du noen gang hatt sjangsen for å få en kjæreste? Dater osv? Høres veldig trist ut at selvfølelsen skal sette en stopper for deg :S For jeg er helt sikker på at du ikke er stygg... Nettopp, selv om kino ikke er særlig sosial, så er det hvertfall noe å fylle tiden med tenker jeg, jeg får bittelitt input fra et annet menneske. Jeg er et par år eldre enn deg, så de vennene mine som hadde kjærester for et par år siden, har nå barn og har fullt opp med det. Og selvølgelig skal venner prioritere deres nærmeste, men jeg tenker som deg at det er lite å finne på. Også føler jeg meg plagsom som hele tiden prøver å dra de ut av huset når jeg vet de egentlig har andre prioriteringer.. Kanksje jeg bør skaffe meg en kveldsvaktjobb jeg og..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Hvor bor du da? Kanskje du burde legge inn en innsats for å få nye venner? Anonymkode: 17a57...a86 1
SillyFlamingo Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Kjenner meg igjen, jobbe og sove for at dagene skal gå... Helgene blir lange, suser rundt og gjør ingenting 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 3 timer siden, anybody skrev: Har du noen gang hatt sjangsen for å få en kjæreste? Dater osv? Høres veldig trist ut at selvfølelsen skal sette en stopper for deg :S For jeg er helt sikker på at du ikke er stygg... Nettopp, selv om kino ikke er særlig sosial, så er det hvertfall noe å fylle tiden med tenker jeg, jeg får bittelitt input fra et annet menneske. Jeg er et par år eldre enn deg, så de vennene mine som hadde kjærester for et par år siden, har nå barn og har fullt opp med det. Og selvølgelig skal venner prioritere deres nærmeste, men jeg tenker som deg at det er lite å finne på. Også føler jeg meg plagsom som hele tiden prøver å dra de ut av huset når jeg vet de egentlig har andre prioriteringer.. Kanksje jeg bør skaffe meg en kveldsvaktjobb jeg og.. Ja, jeg har hatt sjansen en del ganger. Men tør ikke fordi jeg tenker at de bare ser feil og vil synes jeg er stygg når jeg tar av meg klærne eller noe. Så avviser alle jeg møter. Så problemet ligger bare hos meg. Må bli kvitt kroppspresset. Ja, det er litt trist at man havner så utenfor når alle andre får seg partner. Ikke det at en partner vil redde meg eller noe, men tenker meg at jeg kan bli mer sosial da fordi andre par vil begynne å be med meg og kjæreste på ting jeg som singel ikke blir bedt med på. Ja, kveldsvakter er supre. Spesielt i helgen haha. Anonymkode: 873ab...785
anybody Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du da? Kanskje du burde legge inn en innsats for å få nye venner? Anonymkode: 17a57...a86 Byen jeg bor i er ikke så stor, jeg hadde mange andre venner tidligere, men disse har sterk forbindelse med eksen min, så jeg føler meg ikke helt vel i den gjengen lenger. Og det er nok en del av grunnen for at jeg vil bort herfra, han er en alle har kjennskap til. Han kjenner mye folk, og har en del forbindelser her pga jobben. Føler jeg støter på kjente av han overalt. 18 timer siden, SillyFlamingo skrev: Kjenner meg igjen, jobbe og sove for at dagene skal gå... Helgene blir lange, suser rundt og gjør ingenting Nå er det heldigvis snart mandag... 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har hatt sjansen en del ganger. Men tør ikke fordi jeg tenker at de bare ser feil og vil synes jeg er stygg når jeg tar av meg klærne eller noe. Så avviser alle jeg møter. Så problemet ligger bare hos meg. Må bli kvitt kroppspresset. Ja, det er litt trist at man havner så utenfor når alle andre får seg partner. Ikke det at en partner vil redde meg eller noe, men tenker meg at jeg kan bli mer sosial da fordi andre par vil begynne å be med meg og kjæreste på ting jeg som singel ikke blir bedt med på. Ja, kveldsvakter er supre. Spesielt i helgen haha. Anonymkode: 873ab...785 Det er veldig flott å lese at du har så god kjennskap til problemet ditt da, håper det snart slipper taket, jeg heier på deg Ja, dette tenker jeg også. Også er nok jeg lit sånn at jeg søker kjærlighet i å dele omsårg. Jeg syns det er så hyggelig å lage middag, invitere til kos, rett og slett varte opp en partner, at jeg nå føler meg litt meningsløs uten noen å gjøre dette for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå