AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Har igjen...vært ganske sliten og nedstemt. Og begynt på jobb tidlig. Jeg har likevel aldri helt klart å legge meg i tide. Jeg har liksom ikke den ekstra overskuddsenergien til å se topp ut. Selv slengerjeg på meg joggebukse rett før jeg skal på jobb. Jeg kan gå fire dager uten å dusje, men vasker meg da. Sitter stort sett alene etter jobb, hjemme. Har nien få venner jeg orker å møte og som tiden klaffer med av og til. Sminker meg aldri med mindre jeg skal ut og treffe venner. Da sjeldent noe mer en pudder og mascara. Anonymkode: 52921...dc8
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Om du er deprimert kan vel forsåvidt bare du svare på innerst inne. Ustelt vil jeg ikke si du er. Selv dusjer jeg kun hver 3. eller 4. dag, jeg går mye i pysj hjemme, sminker meg omtrent aldri (ikke alltid jeg gjør det når jeg skal noe heller). Ser ikke på meg som ustelt likevel. Er også mye hjemme uten å være så ofte med venner. Det er rett og slett bare sånn jeg liker det. Om du føler deg nedfor og uten energi, så kan mer søvn hjelpe deg. Prøv å legg deg tidligere? Vær strengere med deg selv ang leggetid. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Du møter opp på jobb i joggebukse?! Sleng på deg en annen bukse sånn at du ikke risikerer å få sparken. Anonymkode: 3e25f...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Det er vanskelig å si ut ifra en så liten del av deg. Dersom du er utilfreds med hvordan livet ditt og du selv er for tiden er det nok ikke så dumt å søke hjelp hos en fagkyndig. Det er det ingenting i veien med. Ut ifra opplysningene er det ikke noe som er sjokkerende da dette også kan forekomme blant mennesker med en god psyke. Ustelt synes jeg du ikke er ut ifra hovedinnlegget. Det viktigste er jo uansett hvordan du føler deg. Er dette noe som er vanlig for deg eller var du tidligere mer opptatt av å ta deg godt ut? Hvor lenge var det siden du begynte å jobbe så tidlig? Har du lyst til å møte venner oftere? Føler du at energikapasiteten er det som holder deg tilbake? Er du fornøyd med deg slik du er nå? Jeg synes imidlertid det er flott at du reflekterer over din egen tilværelse. Hjelp er det (som regel) alltid å få om du ønsker det. Anonymkode: a47fc...156
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Dette er noe du må snakke med legen din om du føler det er et problem i hverdagen Anonymkode: 909cb...346
Gjest Klopp Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Sminke klarer du deg fint uten. Kvinner er pene selv om de ikke dynker seg i sminke. Naturlig skjønnhet heter det. Mange vakre som ikke trenger sminke. Joggebukse på jobb er vel litt verre med. Det er sånn man bruker på trening eller hjemme.
Gjest 123Sol Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Hva i all verden jobber du med der det tillates å gå i joggebukse? :o
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Jeg jobber på lager og har gått med både joggebukse og treningstights på jobb. Anonymkode: 7b974...444
SunnivaOslo Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Den Saturday, June 11, 2016 at 22.24, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på lager og har gått med både joggebukse og treningstights på jobb. Anonymkode: 7b974...444 Har dere ikke uniform?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, KaDust skrev: Om du er deprimert kan vel forsåvidt bare du svare på innerst inne. Ustelt vil jeg ikke si du er. Selv dusjer jeg kun hver 3. eller 4. dag, jeg går mye i pysj hjemme, sminker meg omtrent aldri (ikke alltid jeg gjør det når jeg skal noe heller). Ser ikke på meg som ustelt likevel. Er også mye hjemme uten å være så ofte med venner. Det er rett og slett bare sånn jeg liker det. Om du føler deg nedfor og uten energi, så kan mer søvn hjelpe deg. Prøv å legg deg tidligere? Vær strengere med deg selv ang leggetid. signere denne. Anonymkode: 4b3d6...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå