Gå til innhold

Ny side ved min kjæreste...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk hjem over fra utested igår, da vi kommer forbi noen gutter som stirre veldig på oss (eller meg) så kommer han ene av guttene og skal prøve å flørte med meg eller noe ( han ser jo at jeg holder kjæresten min sin hånd!) først ser han på kjæresten min og sier "kan jeg ta damen din eller?" smiler slaskete også ser han på meg. Først trodde jeg kjæresten min bare skulle gå videre eller ikke si noe. "vil du bli lam resten av livet" sier typen min og ser han med DET blikket ( nesten et morder blikk) jeg ble helt paff og trodde han skulle slå han ned, fyren ble redd å gliset hans forsvant fort, heldigvis kom noen av de andre guttene og dro han vekk....

jeg har aldri sett typen min slik, han er søt og litt sjenert egentlig, sier ikke så mye ute blant folk. Jeg må innrømme jeg følte meg beskytta da hehe, gutten er jo høy og bred ...sikkert derfor:P Jeg spurte ham senere om han hadde slått han ned på alvor "vel, ja" sa han....tenkte aldri han var sånn egentlig. Synes dere dette er rart? er han egentlig voldelig? jeg er litt redd ham nå må jeg innrømme:icon_frown:..men samtidig tenner det meg sykt da..men jeg falt først og fremst for hans søte og rolige personlighet...jeg er bare redd han senere blir voldelig mot meg? hva tror dere? vi har vært sammen i 2 mnd.

Anonymkode: 64076...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke rart.

Tvilsomt, mange som liker å tøffe seg litt.

Alltid en risiko at partner er voldelig, bare sett klare grenser og gå etter første antydning til vold mot deg.

Skrevet (endret)

han gjorde det alle menn burde gjøre for dama si.
når karen kommer med et slaskete smil og holdning og spør om å få putte stanga si i dama di, fortjener han juling.

edit: og til deg TS.
ut av respekt overfor kjæresten din, når menn kommer med slike antydninger til deg foran kjæresten din, ber du dem dra til helvete.

Endret av herremann
  • Liker 6
Gjest ytmnd
Skrevet

Tipper han overdrev bare for å gi jævlig klar beskjed om hva han mente om saken, hadde gjort det samme selv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg kunne sagt selv, og jeg er kvinne. Det blir sagt i frustrasjon over disse dumme menneskene og for å få frem poenget med at jeg gir meg ikke uten kamp.

Dette er da ingenting å bruke tid å gruble over.

Anonymkode: 0ff69...efd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klager du på at kjæresten din er villig til å gå i slagsmål for deg hvis han må? Det er fint !:)

Anonymkode: a2bf2...cbd

• Liker 2
Gjest Jessica
Skrevet (endret)

Jeg husker en gang vi var på togstasjonen. Det kommer en ung gutte og  påstår at jeg så på han. Egentlig så jeg på en hamburger reklame, men denne gutten ville ikke gi seg. Han sleiker rundt munnen sin og spør meg hva jeg heter. Da reiser min rolige,snille og harmoniske mann seg opp og sier. 'Du har 5 sekunder på å forsvinne før jeg slår ut tenna dine ' 

Jeg ble både glad og litt redd. :bolledeig:Altså, det fins ikke en voldelig cm av mannen min. Han ville bare sørge for at den ekle unge gutter  forsvant så vi fikk sitte ifred 😜

Endret av Jessica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...