Gå til innhold

Grønn te og forbrenning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jo hørt at grønn te skal hjelpe på forbrenningen, men må man ikke drikke mengder da? Jeg har begynt å drikke et krus med grønn te med sitron til lunsj, men regner med at det må mye større mengder til for at det skal få opp forbrenningen :wink: ? Kjøpte for en tid tilbake en ekse med grønn te i tablettform på en helsekostbutikk. 2 tabletter om dagen skulle resultere i en økning i forbrenningen på opptil 76 kcal eller noe sånt. Da fant jeg ut at jeg ikke orket å bruke penger på det... Noen som vet noe om dette? Har ikke tenkt å slanke meg på denne måten, men alt som kan få opp forbrenningen er jo med å hjelper :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lest (lest faktisk, hehe) at to kopper grønn te om dagen skal være bra.

Jeg syns grønn te med sitronsmak er utrolig godt (for de som ikke er så glad i den "vanlige" typen), og dessuten er det bra mot mange andre ting enn forbrenningen og.

B.l.a immunforsvaret, pms og en del andre ting.

Så to kopper på meg, hvis jeg gidder da 8)

Skrevet

Ja, jeg glemte alle de andre tingene grønn te er bra for :P Er helt enig i at grønn te med sitron er kjempegodt! Da fortsetter vi å drikke så mye grønn te vi orker :ler:

Skrevet

Grønn te er jo fint det, men å tro at det hjelper på forbrenning er som å tro på julenissen.. Vil man ha bedre forbrenning så må man spise mange små måltider, og trene. Så enkelt, men samtidig så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...